Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Discutii tehnice » DIY (do it yourself)




Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: October 23rd, 2012, 11:43 am 
Offline

Joined: August 7th, 2012, 6:36 pm
Posts: 26
Location: botosani
Multumesc pentru raspunsuri! masina va fi folosita in mod special mai mult pe drum de tara,camp, spre adapostul de animale, care , cand vine vremea rea, nu e cale de acces cu dacia. dar ma gandesc pentru viitor, totusi sa le schimb cu MRL-uri, pentru a salva piesele care se uzeaza fara rost cu aceste flanse.cand drumul e uscat, se poate merge fara probleme cu 4x2 , dar cand ploua, sau dupa, e dificil.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: March 17th, 2014, 10:16 pm 
Offline

Joined: October 28th, 2013, 4:57 pm
Posts: 12
Intrebari despre mrl-uri automate mai rare(cu sase gheare):
-daca merg cu ele pana se defecteaza exista posibilitatea sa strice si alceva?
-daca vreau sa le schimb cu unele manuale de ce am nevoie?
Probleme pana in prezent:
-la cuplarea 4x4 in palier sau in rampa clichetul se aude de mai multe ori apoi cupleaza.
-la coborarea pantelor cu 4x4 cuplat pe partea stanga se aude un ,,uruit".
Am demontat mrl-urile(aveau vaselina in ele), le-am spalat cu benzina, uns cu ulei, montat.
Nu le-am verificat decat pe asfalt si pe distante scurte, par sa cupleze normal.
Ce sfat imi dati?


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: March 18th, 2014, 7:35 pm 
Offline
Administrator

Joined: September 21st, 2010, 5:43 pm
Posts: 3455
Location: Oradea
Eu am un fix cand e legat de Vitara si anume: MRL-uri manuale.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: March 18th, 2014, 7:48 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10822
Location: tg-mures
Cooornel wrote:
Intrebari despre mrl-uri automate mai rare(cu sase gheare):
-daca merg cu ele pana se defecteaza exista posibilitatea sa strice si alceva?
-daca vreau sa le schimb cu unele manuale de ce am nevoie?
Probleme pana in prezent:
-la cuplarea 4x4 in palier sau in rampa clichetul se aude de mai multe ori apoi cupleaza.
-la coborarea pantelor cu 4x4 cuplat pe partea stanga se aude un ,,uruit".
Am demontat mrl-urile(aveau vaselina in ele), le-am spalat cu benzina, uns cu ulei, montat.
Nu le-am verificat decat pe asfalt si pe distante scurte, par sa cupleze normal.
Ce sfat imi dati?


-poti sa mergi linistit pana se defecteaza
-daca vrei manuale sau automate trebuie sa inlocuiesti 2 saibe si o piulita cu tot cu sigurante.
toate cele necesare le am pe stock si asigur consultanta
-huruitul poate sa provina de la o bucsa de butuc defecta sau de lipsa simeringurilor intre butuc/planetara care duce la un joc mare axial al planetarei

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: March 18th, 2014, 8:15 pm 
Offline

Joined: October 28th, 2013, 4:57 pm
Posts: 12
Multumesc pentru sfaturi.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: May 9th, 2014, 5:19 am 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10822
Location: tg-mures
am dat de o ciudatenie noua
mrl-uri sudate de butuc,dar sudate si in interior :lol:
apoi babuinul spune ca nu se mai invart nici cu patentul :shock:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: May 9th, 2014, 6:02 am 
Offline
User avatar

Joined: March 26th, 2012, 1:22 pm
Posts: 988
Location: Bucuresti
cat traiesti inveti

_________________
0762671648.
vitara v6
dezmembrez vitara v6


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: December 5th, 2014, 5:35 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10822
Location: tg-mures
https://www.youtube.com/watch?v=UsBPl2cQlC4

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: January 15th, 2015, 8:39 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10822
Location: tg-mures
FRATILOR CITITI TOPIKUL CA M-AM SATURAT TOATA ZIUA SA EXPLIC CUM SI CE MRL ARE FIECARE PE UTILAJ

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: October 23rd, 2017, 6:19 am 
Offline

Joined: October 17th, 2017, 12:07 pm
Posts: 34
Location: Cluj Napoca
Am citit topicul- am MRL automat- cel din dreapta sus din poza lui Soso. Am citit si pe alte forumuri despre ele si incerc sa inteleg utilitatea lor:

- pentru o masina care are 4x4 permanent - gen Disco2 sau mai stiu eu care - intr-adevar are utilitate intrucat poti decupla fata si de aici beneficiile enumerate in postul acesta

Dar in resul cazurilor (o masina 4x2 default- cum e Vitara) nu prea inteleg cu ce ajuta:
- in 2H - "trage" doar spatele - nu avem treaba cu MRL-ul - corect?
-in 4H- "trage" atat fata cat si spatele. Daca decuplez MRL-ul (de la buton sau dau in spate) - practic chiar daca sunt in 4H- in realitate e echivalent cu 2H- corect?

Diferenta e aici:
-in 4L - daca decuplez MRL-ul - sunt intr-un "mod" 2L - trage spatele- dar prin reductor. Din ce am citit - e util daca tractezi sau urci o panta lunga unde nu ai nevoie de 4x4- protejezi partea din fata.

Am inteles bine?

_________________
==
Vitara '92 1.6 Cami
Tel: 0731307601
Email: ccosma@me.com


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Next

Board index » Discutii tehnice » DIY (do it yourself)


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr