Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Diverse » Colt legislativ




Post new topic Reply to topic  [ 430 posts ]  Go to page Previous  1 ... 39, 40, 41, 42, 43
Author Message
 Post Posted: October 12th, 2017, 7:33 am 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10788
Location: tg-mures
-arata bine masina
-pozele sunt relevante si cam stie unde este problema la vitara.
-tinand cont de cum arata 4000 eur este un pret aproape corect
-daca vrei sa o modifici, se poate ,cu anvelope.inaltare sa mai adaugi minim 1000 eur.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 12th, 2017, 8:46 pm 
Offline

Joined: October 8th, 2017, 8:47 am
Posts: 17
Location: Bucuresti
Salutare.

Astazi am facut un drum pana la Pitesti sa "inspectez" cateva masini aflate la vanzare.
Incerc sa fac o descriere cat mai obiectiva a experientei de astazi tinand cont ca nu sunt un specialist in auto, dar nici paralele cu tehnica. Dar ramas surprins de ce fel de oameni poti da, si cum incearca sa-si vanda un produs.

Prima masina vazuta a fost asta: https://www.autovit.ro/anunt/suzuki-vit ... ntact_form#xtor=SEC-81

La telefon proprietarul, de fapt sotia proprietarului cu un debit verbal greu de stapanit... prezinta masina ca fiind pusa la punct, totul merge perfect, o masina a familiei la care tin mult dar au prea multe masini si mai trebuie sa dea din ele.
Ajuns la fata locului surpriza, masina nu porneste. A murit bateria. "S-a descarcat ca nu o folosim. Bateria este noua uite are garantie...."
Ok zic se intampla. "Dar stai ca am niste cabluri si o pornesc de la a mea" (spune doamna) normal cablurile erau praf si nu duceau, s-au incalzit dupa prima incercare.
Tot doamna "o impingem si pornesete imediat, nu e nici o problem. E ca la Dacie, dar nu stiu cum se face exact. Suiti-va la volan si o imping eu, poate va pricepeti" Adica eu la volan si doamna impinge masina sa fie clar :lol: Zic politicos haideti ca imping eu. Nu, nu urcati la volan. ok zic. Se pune doamna pe impins, eu pun contact, bag intr-a doua si eliberez usor ambreiaj. Surpriza dupa doi pasi ai doamnei porneste motorul. Uau... mai ceva ca la Dacie, in gandul meu :shock: Fac o ture pe straduta mergea cam deslanat. Incer sa cuplez 4x4 parca se chinuia sa-si traga spatele dupa ia. Incerc H apoi L de intrat intra dar in mers ceva nu era in regula parca avea tendinta sa se roteasca in loc. Cred ca era ceva cu cutia, nu stiu dar nu parea ca merge ok.
Inainte sa porneasca m-am uitat la motor, scot joja si ulei la semnul inferior. Intreb cand a facut ultimul schimb, da da e totul schimbat... N-am reusit sa aflu cati Km de la ultimul schimb...
Inspectez caroseria. Se vedeau o gramada de reparatii facute, dat cu teroson pe sasiu si pe caroserie sub ea. Facut dar intr-un mod ne profesional. Ornamente prinse cu suruburi de rigips...
Concluzia mea nu merita banii ceruti. Masina facuta nu pentru vanzare, facuta probabil pentru ei cum spunea dar intr-un mod care lasa de dorit, la mecanicul din colt priceput la toate.

A doua masina vazuta: https://www.olx.ro/oferta/suzuki-vitara ... 0a6529bb47
Omul la telefon prezinta masina ca fiind cea mai buna din piata, nu ai ce sa-i reprosezi. Nu troncane nu scartaie totul e ca uns, motorul perfect. Masina e p.... de v...... nu pot reproduce aici exact expresia lui, dar spusa cu patos si convins de ce spuna, "ca soferii stiu ce insemna asta"
Ajuns sa vad masina, oarecum similar cu cea dinainte, masina "intretinuta" praguri refacute, se vedeau suduri de ziceai ca a fost imbinata si nu a polizat suficient dupa sudura. Niste placute de aluminiu lipite in spate deasupra rezervorului. Cica a reparat zonele de rugina. Lipite cu un fel de chit alb, silicon nu stiu dar nu am intele care era ideea. Hard topul prins cu simt de raspundere sa nu scartaie si sa nu se fure. A confectionat niste piese metalice prinse cu suruburi de caroserie care se puteau desface doar cu o anumita tubulara...
Ma uit la motor, uleiul sub nivel. Intrb cand a facut schimbul " a pai cand am luat-o" adica cand? un an jumate... si cati km? pai nu mai stiu. Omul facea apicultura cara stupi cu o remorca pe camp si din ce am intele mergea multi km. Da cred ca nu schimbase uleiul de hat dupa cum arata.
Mi-a facut si un test drive!! interesanta experienta. "Ia uite merge perfect are vana in ia" Pleca cu scartait de roti, o forjeaza de zici ca vrea sa o rupa, pune frana de sa musc din bord. Asta pe asfalt. Apoi "stai sa-ti arat si 4x4" Iese de pe asfalt prin balarii gaseste o groapa cu noroi se baga in ea. "uite acum nu iese" era pe 4x2, baga in 4x4 o forjeaza la maxim o afunda bine in noroi si intr-un final o scoate. "uite vezi rupe tot" mai merge putin gaseste o movila de pamant cu balari pe ea. "Stai sa vezi cum urca" dai forjeaza mai sa o rastuarne ( mai era si un nene de la el cu noi) ala striga disperat las-o nene ca o faci praf. Normal ca nu urca, nici nu avea cum, ca habar nu avea cum sa faca asta. Se vedea clar ca nu stie ce face cu masina aia.
Concluzia, alta pierdere de vreme. Nu face banii, multe carpeli aiurea facute la masina. Dupa cum a mers cu mine nu vrea sa stiu cum mergea in general cu stupii dupa el. Avea o gramada de piese de rezerva luate de la dezmebrari " sa fie acolo" da cine stie daca erau ok sau nu, poate nici nu se potriveau pe modelul lui. Cel putin asa mi-a last impresia omul, "ca stie ce face..."

Si a treia masina https://www.autovit.ro/anunt/suzuki-vit ... ntact_form#xtor=SEC-81
Din anunt imi dadea impresia ca e o masina facuta. Dar surpriza, arata forte bine masina. Tabla, sasiul, am incercat sa caut rugina pe undeva nu prea am gasit. Cred ca era chiar vopseau original pe ea cum spunea proprietarul. O tinea intr-un garaj semi inchis.
Mi-a dat impresia de masina istorica cumva, M-am lamurit de ce avea bord model vechi si an de fabricatie 97. Pt. ca anul de fabricatie era 95 real in acte, trecuse gresit in anunt. Plasticele din interior erau cam obosite, dar spuneau varsta masini.
Motorul a pornit usor, uleiul era cam la limita inferioara. Dar nu schimbase de mult uleiul.
Per total ar fi de luat in seama si pretul ar putea fi corect. Proprietarul accepta sa-i fact test la un service autorizat. Nu as lua o masina fara o verificare, si mai ales un test de compresie.

Pastrez ca varianta posibila aceasta masina. Vreau sa mai vad cateva pt a-mi face o idee mai clara de ce pot lua la banii astia.
Ar mai fi varianta de la Craiova doar ca omul era cam ciudat la tel. si nu parea dispus sa negocieze nimic. Problema mea ar fi ca trebuie sa investesc in jante si amvelope cel putin la acea masina iar jentile de 17 probabil nu voi reusi sa le vand usor. am vazut o gramada de anunturi cu acel tip de jenti. Arata foarte bine dar ce poti face cu ele. Eu ca oricine vreau masina sa ma pot da cu ea cel putin prin padure, nu doar pe asfalt.

Ma gandeam, daca la anturi cu sume intre 3500 si 4000 e gasesc astfel de masini, la 2000 e cred ca devin Flinstone cand ma sui in ele :lol: In general foarte supra evaluate toate anunturile, parerea mea. Si nu inteleg de ce.

Intrebare? daca ma decid la o masina cum ar fi cea rosi de mai sus, estetic se prezinta ok fara rugina, fac un test la un servis si totul este ok sau in limite acceptabile, ce mai pot sa fac/ verific sa fiu sigur ca nu am surprize mari si neplacute dupa cumparare?


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 13th, 2017, 5:43 am 
Offline

Joined: October 12th, 2015, 3:48 pm
Posts: 13
Location: Timisoara
Salutare,

Din experienta proprie de stan patitul: cel mai bine pleaca de la ideea ca "nu exista masini ieftine si bune". Exista insa masini cu un bun raport calitate pret altfel spus mai scumpe nitel dar care sunt puse la punct. In rest sincer conteaza ce prentetii ai si cat de multe poti sa faci singur sau macar daca ai ceva mecanici ok in zona. Daca te stii pretentios. fara prea mult timp liber si fara sa stii un mecanic bun atunci clar cauta si da mai bine 1000 EUR la inceput pe ceva Ok. Nu uita ca pana la urma tot o masina de 15-20 de ani iei deci chestia cu "impecabil" este foarte discutabila. Cum ai vazut si tu unii oameni chiar s-au chinuit sa aranjeze masinile dar rezultatul nu e ce trebe.
E bine ca ai vazut mai multe masini, stii cam la ce sa te uiti... la un moment dat o sa gasesti ceva ce iti place. Cauta si masini aduse de afara dar ideal Italia ca sunt mai fara rugina.

Bafta

Robert


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 13th, 2017, 9:12 am 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10788
Location: tg-mures
:lol: AM SAVURAT CAFEAUA CU ZAMBETE.
foarte faina experienta chiar daca nu sa materializat
este din ciclul "sa ne cunoastem tara" .
repet ,fara un cunoscator sau ridicata pe un elevator cu surubelnita in mana nu vei vedea mare lucru,e plin de oameni care vand masini "bobok"

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 13th, 2017, 7:13 pm 
Offline

Joined: October 8th, 2017, 8:47 am
Posts: 17
Location: Bucuresti
Salut,

Da asa este, cum ai vazut am cautat doar masini de la 3500 e in sus tocmai in idea ca voi gasi ceva fara multe probleme.
Asta e si ideea mea sa iau ceva cu care sa ajung cat mai putin la reparatii, prefer sa dau mai mult la inceput iar masina sa stea cat mai putin pe rampa.
Cu mecanic bun e o alta discutie intreaga dar o sa abordez subiectul asta dupa ce reusesc sa gasesc ceva ok.

Maine o iau spre nord :) cu sudul m-am lamurit. Sper sa am mai mult noroc.

Va tin la curent cu "pelerinajul" meu.

Da Soso avem o tara pitoreasca si oameni la fel. Eu radeam singur cand m-am apucat sa scriu peripetiile aici.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 13th, 2017, 7:31 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10788
Location: tg-mures
LA VITARA LUI GEORGE DIN BRASOV TE-AI UITAT?
sunt cateva vitare cu istoric la noi pe forum...rubrica vanzari.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 15th, 2017, 6:06 pm 
Offline

Joined: October 8th, 2017, 8:47 am
Posts: 17
Location: Bucuresti
Achizitia unei masini deja pregatita este planul B pentru mine. Inainte sa ma apuc de cautat masini am facut un mic research si am ajuns la concluzia ca pt mine este ok sa iau o masina de stock pe care sa o modific, ca vorba aia ce-si face omul cu mana lui lucru manual se cheama.

Cum spuneam astazi am plecat spre nord.
Frumoasa tara avem. Nu ca n-as mai fi strabatut tara pana acum dar in perioada asta este cel mai frumos peisaj.

Prima masina vazuta la Breaza. https://www.olx.ro/oferta/suzuki-vitara ... 8415ad984b
Masina unui doctor care o tine la casa parintilor si se da cu ea cam 2000 km pe an in wd dar nu offroad. (asa spune el) Dar de ce sa ti o masina de teren intr-o zona de dealuri aproape de munte si paduri ca sa mergi doar pe asfalt? Mai ales cand ai o masina de oras cu care ajungi pana acolo?
Ajuns acolo masina "prezentata" de sotie. Masina ruginita bine, avea o ditai gaura in caroserie chiar la prinderea de sasiu. Prelata gaurita in 2 locuri. Zic - Cam ploua in ea nu? Ea - A nu, nu intra apa n-am avut problele. ?!?! am bagat degetul prin gaura si l-am scos afara. Cum oare nu-i ploua in cap cand gaura era deasupra capului .... Intreb intr-o duara, de ce o vindeti? Pai e prea mare pentru mine, imi trebuei cat sa duc copii la scoala. Daca si asta e masina mare... Oricum cu totul alta poveste de cat spusese el la telefon.
Am plecat repede, nu m-am mai obosit sa ma uit la motor ca nu avea rost.

La Brasov am vazut masina asta https://www.autovit.ro/anunt/suzuki-vit ... ntact_form#xtor=SEC-81

Proprietarul ok, are masina de un an si sustine ca nu a facut decat schimbul de uleiuri de cand a cumparat-o.
Caroseria stare generala buna, pe sub masina s-au facut interventii la caroserie/sasiu, acoperite cu teroson. Dar sasiul avea cateva gauri de rugina la capete.
Motorul mergea ok, parca un mic zgomot la ralanti din cand in cand. Uleiul la nivel. Dar din ce spunea proprietarul la schimbat in urma cu 5-6 luni si nu am aflat daca a competat sau nu.
Incer sa fac o plimbare prin parcare. Merge, reductorul cupleaza in toate treptele. Doar ca nu stiu "pe unde era frana" pedala foarte moale si elastica si masina parca frana cand considera "dumneaiei" nu cand aveam eu nevoie.
Per total nu am avut surprize neplacute dar nici nu m-a impresionat. Cred ca o masina in care urma sa bagi bani in mod constant in cate ceva. Costul cerut mi s-a parut cam mare pentru cum se prezinta masina.

Plec mai departe spre Harghita sa vad masina asta https://www.olx.ro/oferta/suzuki-vitara ... 5e5b66c793

La tel proprietarul spune ca masina este total fara rugina, in stare foarte buna. Doar ca sa vedem cum ne intelegem, ca el nu stie prea mult romaneste. S-a dovedit la fata locului ca stia destul de bine romaneste :)
La al doilea tel cand insist sa fie cinstit sa nu fac drumul degeaba pana acolo, recunoaste ca a schimbat cele 2 apripi de pe fata.
O adusese pe platforma din Germania. Neamtul intrase intre doi copaci cu ea. Mi-a aratat si aripile orginale, erau doar putin sifonate. Masina arata bine de la distanta :) dar avea teroson prin multe locuri si incepusera deja sa apara pete de rugina prin el.
Zic sa fac o plimbare. - Dar cum facem daca nu are numere? (masina nu era inmatriculata, nu avea nici RAR-ul facut) Pai zice el - Luati-o asa pe drumul asta ca nu vine nimeni., satau eu in capul drumului si va dau bip daca vine cineva. Pai, zic, e cam riscant e circulat drumul nu cunosc zona. Conduceti dvs. eu stau in dreapta. A nu, nu eu nu conduc, zice omul.
Hm, intersant, deci eu la inaintare... el sta de sase :lol: Pana la urma gasim un drum de tara pe care am mers 200 m, mergea ok.
Dupa ce vede ca o scotocesc prin totate colturile, recunoaste ca a avut volanul pe dreapta si el a facut reversul.
Omul se ocupa cu reconditionat masini. Avea un elevator nou nout in garaj. Mi-a ridicat-o si am putut sa inspectez bine pe sub masina. Destul de ciudat. erau piese schimbabile care erau ruginite. Ex. o bascula ruginita rau alta nu. Iar tabla pe unele zone data cu teroson. Modificarile, vopsitul aripilor, le facuse el destul de bine dar doar cat sa se poata vinde nu insistate foarte mult.

Cidat pt. ca am vazut ceva frumos restaurat de el, tractorasul asta
Attachment:
20171014_155723_1508089516933.jpg
Attachment:
20171014_155714_1508089517016.jpg



La adus bucatele din Germania si la restaurat si construit integral. Era lucrat super. Nu am intele de ce nu lucrase asa si la Vitara.
In lucru avea un Triumf, era la inceput, mai avea un an de lucrat la el.
Mai avea o Vitara Fatboy pe care o restaurase integral. La asta lucrase mai bine se vedea. Era foarte joasa, avea arcurile comprimate. Cica asa o luase. Spunea ca urma sa-i faca RAR-ul. Dar la Vitara pt care venisem nu voia sa-i faca ?!?!
Concluze, poate ca in final merita pretul daca as fi negociat cu el. Dar avand in vedere ca anumite lucrari de reparatie la caroserie nu erau facute de el si ca a fost transformata din dreapta in stanga si ca nu avea RAR-ul facut, m-a pus pe ganduri. Degeaba ma bucur ca are hardtop, roti si cauciucuri ok daca pot avea surprize majore in viitor. Si oare cum a verificat ce a facut la masina daca nu voia sa mearga cu ea?


Si daca tot m-am pus serios pe cautat am dat fuga si pana la Craiova sa vad masina pt care primisem pozele de detaliu. Le-am postat mai sus acum vreo 3 zile.

Nu stiu cum dar masina asta parca e o incununare a timpului si motorinei pierdute pana acum. Nu credeam ca voi gasi asa ceva.

O masina de 40 000 km care arata a masina de 40 000 km. Motorul impecabil. Rugina, am cautat, am cautat si nimic. Nu are nimic vopsit/revopsit, nu teroson.... se poate asa ceva?!? doar plasticle la interior tradau varsta. in rest unde a stat masina asta pan acum?
A luat-o din Germania de la un mos maniac. O tine in graj incalzit, ventilat, cu nu stiu de sisteme de control al umiditatea.
Omul asta care a adus-o mai avea in curte o Toyota Rav 4 cu 3 usi. Intreb daca e de vanzare? "Nu o tin pt mine, asta am adus-o din Italia. Am luat-o de la o invatatoare." Pot sa o vad intreb? Da sigur. Si masina asta arata impecabil. Omul stie ce sa aduca, gindesc.
Merg cu Vitara, masina merge bine, doar ca zgaltaie nitel. Din cauza anvelopelor late presupun. Asa zice si el...

Ce sa mai, gata, o iau, chiar daca e prea scumpa pt bugetul meu dupa tot ce am vazut pana acum imi e clar ca merita pretul.
Am luat bilet de tren maine sunt inapoi. O duc intr-un service sa fiu inpacat ca totul e ok. Si sa ma lamures cu directia.

O fi din anvelope? La viteza mare volanul face usor stanga dreapta.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 16th, 2017, 7:47 am 
Offline
User avatar

Joined: March 10th, 2015, 8:33 am
Posts: 230
Location: Iasi
In general, la Vitara anvelopele late tind sa mearga pe unde vor ele cand dau de denivelari.
Da... na. mai bine sa se uite si un mecanic, sa nu mai fie si altceva.

_________________
Suzuki Grand Vitara 2.0 16valve 1998
0745-009633
cristianhaulica@yahoo.com


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 16th, 2017, 6:39 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10788
Location: tg-mures
E OK,MA BUCUR CA AI GASIT UNA PE SUFLETUL TAU.
CU MARE PLACERE TE AJUT.
seara dupa 8 fati o lista cu intrebari si da un telefon.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 16th, 2017, 9:15 pm 
Offline

Joined: October 8th, 2017, 8:47 am
Posts: 17
Location: Bucuresti
Salutare,

Da, multumesc, voi avea nevoie de mult ajutor si o gramada de intrebari.

Voi deschide un post nou in care voi prezenta masina si ce voi face la ea. De maine ca astazi sunt varze de pe drum.

Attachment:
20171016_181432_1508188051339.jpg


Dar acum vreau sa inchei aici cu prezenarea ultimei mele zile din "periplul" achizitiei unei Vitara.

Incep ziua nerabdator, las una bucata copil la scoala (nerabdator mai ceva ca mine sa vada cu ce "Jeep" ajung acasa) am 45 min sa ajung din Tineretului la gara. Suficient, parchez masina mea langa Gara si hop direct in tren.
In 3 ore jumate trebuei sa fiu la Craiova dupa "carte" dar cu 30 min intarziere, omul meu ma astepta precipitat in Bijuteria Turcoaz.
Acum nu vreau sa fiu carcotas dar cand am mers cu un tren privat a ajuns la minut. Or fi avand alt ceas sau au si linii private ?!?

Dar sa revenim la omul meu. Il instiintez ca vreau sa fac o verificare intr-un service sa fiu sigur ca tehnic e totul ok, ca eu nu sunt mecanic de meserie. - Sigur, zice - Dar dai banii degeaba, nu gasesti nimic in neregula la masina asta.
Pt. prima parte avea dereptate, pt partea a doua ramane de vazut.
Cum nu cunos pe nimeni in Craiova l-am intrebat pe "tovarasul Google" de un service Suzuki si afurisitul mi-a raspuns. Fac din tren o programare la o reprezentata Suzuki . Stiu, mare prostie dar si sa merg la "plesneala" la un service oare care parca ....
Ajungem la service, omenii baga masina pe rampa. Spun eu - As dori sa particip si eu la constatare.
- A nu se poate clientii nu au voie in service, va puteti uita pe geam. Sacem verificarea tehnica, punem testerul si va comunicam daca am gasit ceva.
Zic, -Pai trebuie sa inspectez si eu masina pe sub sa stiu ce cumpar. - Pai asta e regulamentul de securitate, trebuei sa va dam casca de protectie, salapeta... -Ok, pun casca dar trebui sa vad masina ca pt asta platesc.
Ajung si la masina. Pe sub ea exista teroson pe caroserie. Dar para dat doar ca strat de protectie fara reparatii. Rugina am caut cu o lanterna dar nu am gasit. Am ciocanit parea ok. (stiu magnetul e sfant, dar nu cred ca as fi gasit ceva)
Cred ca neamtul a intretinut-o ok si a dat un strat preventiv la cum se prezinta masina in general. Baiatul de la service hatana putin de roti arunca o privire generala si gata pleaca. Vine un "scortos" cu pantofi de lac. - V-ati lamurit? Pai astept sa-mi spuna mecanicul cum e din punct de vedere tehnic. Pai e ok nu vedeti cum arata? zice el. Este o masina de 22 ani e prea bine pt varsta ei. Si incepe o discutie din care imi dau seama ca stau de vorba cu "c.....i"
Plec dezamagit, dar bucuros ca am pierdut doar 50 lei nu 200 cat spusese initial la tel. Pt ca testarul lor are soft pt masini mai noi si nu afla nimic daca pune calculatorul pe ea. Macar au fost sinceri si nu m-au piscat cu 150 lei pe motiv ca infig o mufa in calculator.

Proprietarul pe drum zice - Domle esti prea tipicar, daca nu veneai de la Bucuresti si erai de prin zona mea nu-ti mai vindeam masina te trimiteam la plimbare. (Asta, cum sa o interpretez oare?) Eu stiu ce vorbesc masina nu ai ce sa-i gasesti... zice el.

La service toti de pe acolo cat am stat in parcare ii dadeau tarcoale si se uitau ca la "masini straine" daca n-o merge macar ma aleg cu o masina de expozitie.

Rezolvam cu actele, facem drumuri intre satul unde avea el domiciliu dupa fiscal si cenrul orasului la banca. A, normal ca intreb omul - Va fact transfer bancar in cont e ok? nu nu scoate si da-mi direct ca e mai sigur. Off in ce secol traim oare...
Pe drum il descos si aflu ca omul are o afacere cu dezmembrari dar doar pt utilitare. Avea vreo 6000 m cu masini pt piese. Isi facuse o hala pentru montat piesele care le vindea. Deci se pricepea la masini. (Si asta cum sa o interpretez) doamne ajuta ...

Intre drumurile facute cu el pt acte am trecut si eu la volan si de data asta cand am mers pe asfalt bun nu se mai simtea chiar asa tare balansul de la anvelope.

E si vine si momentul sa o iua din loc spre Bucuresti. Palpitant moment trei sa recunosc.
La 80-90 la ora cam greu de stapanit masina. Drumul pana la Bucuresti prin Alexandria destul de ok daca-l vezi. Dar cu masina asta poti spune exact unde e buna si unde nu.
Merg, merg, si la un moment dat parca directia nu mai raspunde, masina cand in stanga cand in dreapta. Drace zic se duce cava la directie prea balanseaza asa. Dupa o vreme surpriza s-a reparat directia. Si tot asa. Noroc ca nu era prea aglomerat drumul, cred ca ma injurau toti. Ca ma depaseau intr-una. Si se intuneca... si cand venea cate un tir din fata.... Andreiule tine strans de volant cu toate mainile din dotare trage aer in piept si zi doamne ajuta. Si am inceput sa numar de cate tiruri trec cu brio. In halul asta se balansa.
Al naibi Tramlining sau cum s-o chema ca nu credeam ca mai ajung acasa intreg.

Pe langa asta mergand cu 80-90 la ora mi s-a parut un zgomot/ suierat la cutie cred, cand accelerez sau decelerez. Tare mi-e sa nu aiba cutia ceva. Omult care o vindea merge cam haotic cu ea o cam forja.
De cand a luat-o nu a schimbat nimic la ea. Si ma gandesc ca uleiul la cutie e cam vechi si daca neamtul nu a folosit-o vre-o cativa ani (cum spunea omul meu) si-a pierdut proprietatile.
Cat de grav ar putea fi? de mers merge bine cutie doar suierat in functi de cum accelerez.

Ma opresc pe drum la o benzinarie ma dau jos si sub ea se auzea cum tronsnesc table ca si cum se raceau. Si parca era un miros de metal incins. Am atins jentile si nu era nimic incins. O fi doar de la toba?

Inca ceva. Inainte sa plec omul a pus benzina de 100 lei (ca-i am atras atentia ce oe pe rosu) Zice el cu asta ajungi pana la bucuresti fara probleme.
Stiu ca nu asa se face consumul dar pe acolo am mai mers vreo 30-35 km + 200 pana la Buc. sa zic 240 km. Cand am ajuns in Buc acul inca nu ajunsese in pozitia in care era cand a alimentat. Deci ar fi cam 8% consum. Cee ce este foarte ok cred. Nu? (motor 1.6 16v benzina)

In final am ajuns cu bine la Bucuresti seara.. Astazi multumit de achizitie. De maine voi vedea ce ma asteapta..

Multumesc Soso.
Voi avea nevoie de mult ajutor, pregatesc o lista si mine seara te deranjez.

In primul rand cine poate sa ma ajute cu un mecanic nu doar specializat pe Vitara ci si pasiont. Cand va vedea masina cred ca va lucra cu placere la ea. Si chiar nu as vrea sa o dau pe mana orcui priceput la toate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 430 posts ]  Go to page Previous  1 ... 39, 40, 41, 42, 43

Board index » Diverse » Colt legislativ


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr