Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Discutii tehnice » General




Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
 Post Posted: February 13th, 2017, 8:13 pm 
Offline

Joined: October 11th, 2016, 7:33 pm
Posts: 4
Location: Vulcan Hunedoara
Buna seara, detin un Suzuki Jimny 1.3 benzina din 2000 si as dori sa achizitionez o Vitara 2.0 benzina in linie. As dori sa stiu mai multe detalii despre acest motor de 2.0, cat de fiabil sau bun este. Cum se comporta la padure si pe teren accidentat.
As dori niste sfaturi si pareri(consum, piese, consumabile, cat de costisitore este aceasta masina).
Care este parerea voastra, sa raman pe Jimny sau pe aceasta Vitara de 2.0?


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 13th, 2017, 9:25 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10786
Location: tg-mures
-este cea mai buna varianta
-este pe acelasi palier de intretinere ca si jimny.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 14th, 2017, 10:37 am 
Offline

Joined: November 27th, 2014, 9:45 am
Posts: 29
Location: Buzau
Salut. Am avut acest tip de motor pe vitara 3 usi iar acum il am pe GV 5 usi, am fost si sunt foarte multumit de prestatia motorului, ai intotdeauna surplus de putere,comparatia intre acest tip de motor 2.0 16v si 1.3 nici nu se pune in discutie. Se intretine destul de usor, ( ulei bun si la timp) distributia este pe lant si este putin mai scumpa dar tine cat probabil 3 kituri pe curea. Ca si consum, parerea mea ca merita, cam 11l / 100km in oras cu roti 215. 70. 16 de strada dar mers mai sportiv si cam 8l / 100km in afara mers cu 110km / ora. Am avut si instalatie gpl pusa, imi consuma cam cu 2 l mai mult pe gpl decat pe benzina dar se merita, comportamentul pe gpl sau pe benzina era cam acelasi chiar si in teren cu roti 205. 80.16 profil simex


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 14th, 2017, 7:26 pm 
Offline

Joined: October 11th, 2016, 7:33 pm
Posts: 4
Location: Vulcan Hunedoara
Multumesc pentru sfaturi si timpul acordat!
Mai astept si alte pareri!


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 26th, 2017, 4:02 pm 
Offline

Joined: January 6th, 2013, 1:27 pm
Posts: 64
Imi cer scuze ca intervin cu o intrebare care poate nu e la subiect.
GV 2.0 benzina 16 valve modelul de 140 cp are ambreiajul hidraulic sau pe cablu ca si vitara ?


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 26th, 2017, 4:29 pm 
Offline

Joined: November 27th, 2014, 9:45 am
Posts: 29
Location: Buzau
Toate vitara si grand vitara care au fost echipate cu motorul 2.0 16v au ambreiajul hidraulic, nu pe cablu.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 26th, 2017, 7:18 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10786
Location: tg-mures
-si cu probleme,deoarece cilindrul receptor este foarte aproape de galleria de evacuare,se incalzeste lichidul si nu mai debraiaza

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 27th, 2017, 8:51 pm 
Offline

Joined: January 6th, 2013, 1:27 pm
Posts: 64
ahdi wrote:
Toate vitara si grand vitara care au fost echipate cu motorul 2.0 16v au ambreiajul hidraulic, nu pe cablu.

Nu vreau sa te contrazic, dar acum o saptamana am fost sa vad un gv 16valve 128 cp si am vazut un mecanism pedalier ca si la vitarele cu volan pe stanga.Nici nu m-am mai sinchisit sa ma uit daca in capat era agatat un cablu sau altceva.....Esti sigur ?


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 27th, 2017, 8:59 pm 
Offline

Joined: January 6th, 2013, 1:27 pm
Posts: 64
sosobum wrote:
-si cu probleme,deoarece cilindrul receptor este foarte aproape de galleria de evacuare,se incalzeste lichidul si nu mai debraiaza

Nici japonezii nu mai sunt ce-au fost.Au inceput sa produca si ei lucruri chinezesti ?
Deci sa inteleg ca nici ambreiajul hidraulic nu e mai reusit ca cel pe cablu ?


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 28th, 2017, 8:53 am 
Offline

Joined: November 27th, 2014, 9:45 am
Posts: 29
Location: Buzau
profudemate wrote:
ahdi wrote:
Toate vitara si grand vitara care au fost echipate cu motorul 2.0 16v au ambreiajul hidraulic, nu pe cablu.

Nu vreau sa te contrazic, dar acum o saptamana am fost sa vad un gv 16valve 128 cp si am vazut un mecanism pedalier ca si la vitarele cu volan pe stanga.Nici nu m-am mai sinchisit sa ma uit daca in capat era agatat un cablu sau altceva.....Esti sigur ?




Da, am avut vitara acest model si era cu servo ambreiaj, am GV 2.0 si are la fel, pentru convingere vezi poze de la motor de la modelele acestea si se observa pompa de ambreiaj langa cea de frana, are un recipient pt lichid dar mult mai mic.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

Board index » Discutii tehnice » General


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Localized by MaĆ«l Soucaze © 2010 phpBB.fr