Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Discutii tehnice » General




Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post Posted: September 22nd, 2012, 5:51 pm 
Offline

Joined: July 31st, 2012, 6:08 pm
Posts: 38
Salutare tuturor!
Cautand pe net am gasit foarte multe forumuri si discutii despre efectul benefic al adaugarii in anumite cantitati de ulei 2 T (uleiul de amestec ptr motoare in 2 timpi) in rezervorul de motorina, aprox 50 ml la 10 litrii motorina.
Iata mai jos cateva dintre multe poate chiar sute de postari si parerile utilizatorilor.
http://www.clubmercedes.ro/ulei-2t-moto ... 24592.html

http://www.clubmercedes.ro/ulei-2t-moto ... 24592.html

http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=87821
http://www.youtube.com/watch?v=lId7_ch0H6Q

Motivul folosirii acestui ulei in amestec cu motorina ar fi ca actualele motorine sunt uscate cu multa parafina iar acest fapt duce la o uzura prematura a pompelor de inalta presiune si a injectoarelor - pomapa produce span si il baga apoi in injectoare............, in special la motoarele de generatie mai veche gen Euro 3.
Solutia a aparut f repede si consta potrivit celor discutate pe aceste forumuri in utilizarea uleiului 2t in motorina din rezervor.

Nu ma pricep in ale mecanicii, posed un Grand Vitara an f 2002 cu motor HDI de 2000 cm3 cu intercooler = motorul de peugeot 406 - sistem de injectie BOSCH, si parca as fi tentat sa "apelez" si eu la uleiul 2t.
Pe scurt, ce am inteles eu citind forumurile de mai sus este ca acest ulei in cantitatea corespunzatoare nu are ce sa dauneze motorului iar daca se foloseste un ulei mineral cu norma minima JASO nu strica nici catalizatorul, dar se va prelungi durata de viata a pompelor de inalta presiune si a injectoarelor; pe langa acestea se remarca o silentiozitare a motorului si o minima scadere de consum.

Voi ce parere aveti? Ati folosi asa ceva?


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 9th, 2012, 6:31 am 
Offline

Joined: July 13th, 2011, 7:18 am
Posts: 27
Eu folosesc Metabond ca si aditiv.Daca motorina e "uscata" ajuta foarte mult ,curata circuitul de motorina,elimina apa,dizolva parafina si nu se ingroasa motorina la temperaturi mici.Cu el am decolmatat un injector asa ca te sfatuiesc sa-l incerci.
Un flacon la 400L motorina,prima doza de 20ml la 40 l si apoi cate 10ml la 40L.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 10th, 2012, 5:27 pm 
Offline

Joined: July 31st, 2012, 6:08 pm
Posts: 38
Metabond imi e frica sa bag pana nu curat tot sistemul incepand de la rezervor. Am un prieten care a bagat intr-un Ford si si-a infundat nustiu ce sita de la pompa de inalta presiune, aditivul dizolvand toate mizeriile - depunerile - deci mai rau a facut. Cum eu am masina second si nu stiu ce e prin rezervor - conductele de motorina mi-e cam frica sa nu patesc la fel.
Am dagat ulei 2T cu norma JASO FD si am constatat urmatoarele:
- motorul toarce mult mai frumos, aproape ca a disparut "clantanitul" ala de diesel,
- motorul e ceva mai elastic, se tureaza mai repede cand bad talpa in acceleratie, trage umpic mai bine,
- NU SCOATE FUM - doar la turatii peste 3500- 4000 si asta cand e rece motorul, dupa ce se incalzeste nu scoate "gram de fum",
- am pus-o pe tester si totul e in parametrii.
O sa mai bag in continuare, sunt multumit pana acum.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 10th, 2012, 5:33 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10786
Location: tg-mures
cat bagi la 10 l de motorina,si cat costa ce bagi.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 11th, 2012, 5:34 am 
Offline

Joined: July 31st, 2012, 6:08 pm
Posts: 38
25-30 mililitrii ulei 2t la 10 litri motorina.
1 bidon de 1L= aprox 20 ron in functie de producator.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 13th, 2012, 6:55 pm 
Offline

Joined: October 24th, 2011, 6:41 am
Posts: 104
Location: Bucuresti
eu la LC puneam ulei de restaurant. 30-40% motorina si restul ulei si mergea beton. :| o sa vad daca 4runner-ul merge cu distilat de mere si corcoduse. :mrgreen:

_________________
The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 13th, 2012, 8:58 pm 
Offline
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 7:10 pm
Posts: 3254
Location: Bucuresti- Dristor
air_wolf wrote:
eu la LC puneam ulei de restaurant. 30-40% motorina si restul ulei si mergea beton. :| o sa vad daca 4runner-ul merge cu distilat de mere si corcoduse. :mrgreen:


Zeama de sosete nu merge?

_________________
Un loc superb, de unde nu as mai pleca:

http://www.lapensiuni.ro/cazare-transil ... tarii.html


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 15th, 2012, 8:27 am 
Offline
User avatar

Joined: March 8th, 2011, 2:29 pm
Posts: 1117
Location: Tg-Jiu
ulise wrote:
air_wolf wrote:
eu la LC puneam ulei de restaurant. 30-40% motorina si restul ulei si mergea beton. :| o sa vad daca 4runner-ul merge cu distilat de mere si corcoduse. :mrgreen:


Zeama de sosete nu merge?




Ba merge, dar sosetele trebuie sa fie cu uzura si folosinta pronuntata, adica dupa o purtare de minim 4 saptamani, ca sa capete vascozitate! :lol:

_________________
FA-MA, DOAMNE, MORCOV, CEAPA,
FA-MA, DOAMNE, TOT CE VREI,
PRAZ, DOVLEAC, SPANAC, ARDEI....
DAR PAZESTE-MA DE APA!!!!

0765/05.05.05-cosmote si 0721/88.77.70-vodafone
e-maill: tsomacescu@yahoo.com


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 15th, 2012, 8:41 am 
Offline

Joined: July 13th, 2011, 7:18 am
Posts: 27
cosmin77 wrote:
Metabond imi e frica sa bag pana nu curat tot sistemul incepand de la rezervor. Am un prieten care a bagat intr-un Ford si si-a infundat nustiu ce sita de la pompa de inalta presiune, aditivul dizolvand toate mizeriile - depunerile - deci mai rau a facut. Cum eu am masina second si nu stiu ce e prin rezervor - conductele de motorina mi-e cam frica sa nu patesc la fel.
Am dagat ulei 2T cu norma JASO FD si am constatat urmatoarele:
- motorul toarce mult mai frumos, aproape ca a disparut "clantanitul" ala de diesel,
- motorul e ceva mai elastic, se tureaza mai repede cand bad talpa in acceleratie, trage umpic mai bine,
- NU SCOATE FUM - doar la turatii peste 3500- 4000 si asta cand e rece motorul, dupa ce se incalzeste nu scoate "gram de fum",
- am pus-o pe tester si totul e in parametrii.
O sa mai bag in continuare, sunt multumit pana acum.

Grija mare la iarna.La temperaturi mici motorina se cam face sirop dar amestecata cu ulei se face gelatina.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 15th, 2012, 6:07 pm 
Offline

Joined: July 31st, 2012, 6:08 pm
Posts: 38
aducu1978 wrote:
cosmin77 wrote:
Metabond imi e frica sa bag pana nu curat tot sistemul incepand de la rezervor. Am un prieten care a bagat intr-un Ford si si-a infundat nustiu ce sita de la pompa de inalta presiune, aditivul dizolvand toate mizeriile - depunerile - deci mai rau a facut. Cum eu am masina second si nu stiu ce e prin rezervor - conductele de motorina mi-e cam frica sa nu patesc la fel.
Am dagat ulei 2T cu norma JASO FD si am constatat urmatoarele:
- motorul toarce mult mai frumos, aproape ca a disparut "clantanitul" ala de diesel,
- motorul e ceva mai elastic, se tureaza mai repede cand bad talpa in acceleratie, trage umpic mai bine,
- NU SCOATE FUM - doar la turatii peste 3500- 4000 si asta cand e rece motorul, dupa ce se incalzeste nu scoate "gram de fum",
- am pus-o pe tester si totul e in parametrii.
O sa mai bag in continuare, sunt multumit pana acum.

Grija mare la iarna.La temperaturi mici motorina se cam face sirop dar amestecata cu ulei se face gelatina.


Da asa este, dar o cantitate asa mica (240 ml la un plin - asta e procentul care il voi folosi // sau 10 ml la 10 litrii motorina) poate determina "gelatinarea " motorinei?


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Board index » Discutii tehnice » General


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr