Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Discutii tehnice » Mecanica




Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post Posted: February 13th, 2017, 8:11 am 
Offline
User avatar

Joined: June 9th, 2011, 5:15 am
Posts: 161
Location: Tirgoviste
va salut!

de cand am vitara (aprox. 6 ani) am avut probleme cu ambreiajul in sensul ca se apasa greu pedala drept consecinta am rupt vreo 4 cabluri. am schimbat cutia suspectand ca de acolo vine problema si intr-adevar pedala s-a apasat mai usor pentru o perioada.

de cateva luni a inceput iar sa se apese greu pedala.

vineri am miscat putin masina sa o pregatesc pentru plimbarea de sambata si pedala de ambreiaj era blocata complet in sus (adica nu puteam sa o apas) as ca i-am dat un picior mai tare si s-a deblocat.

sambata m-am suit in masina, apas ambreiajul si pedala ramane blocata la podea. m-am bagat pe sub masina si am batut cu un ciocan in parghia de la cutie de care vine prins cablul si s-a deblocat. am mai simtit de cateva ori ca da sa ramana blocata dar dupa vreo 5 min s-a deblocat si pe dala se apasa ca si inainte. am crezut ca a fost ceva ghiata pe ambreiaj in cutie si ca dupa ce s-a incazit motorul s-a rezolvat si problema.
totusi in timpul mersului ( aprox. 5 ore) mi s-a mai intamplat de 5-6 ori sa se blocheze pedala de tot la podea dar isi revenea singura dupa 2-3 secunde.
tot drumul pedala a scatait urat sub bord (oricum aveam de gand sa o schimb cand o da caldura) si vitezele s-au schimbat cu smucituri chiar si intr-a 4-a sau a 5-a.

scartaitul si faptul ca se apasa greru pedala sigur e din mecanismul de sub bord, pe care intentionez sa-l schimb, dar de ce se blocheaza pedala la podea?

_________________
With great power, comes great responsibility


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 13th, 2017, 7:03 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10817
Location: tg-mures
-pentru ca e un sistem prost acolo la pedalier
-atentie mare ca sunt 3 modele ( sa demontezi sa stii ce ai nevoie)
-e un ax cu bucse de plastic, si un cioc foarte fragil(unde se agata cablul
-se rupe in ambele capete ale axului pedalei.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 15th, 2017, 5:26 am 
Offline
User avatar

Joined: June 9th, 2011, 5:15 am
Posts: 161
Location: Tirgoviste
Soso, am inteles care e problema cu axul dar de ce ramanea blocat in cutie?

_________________
With great power, comes great responsibility


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 24th, 2017, 2:59 pm 
Offline

Joined: January 6th, 2013, 1:27 pm
Posts: 70
Pt pedala de ambreiaj eu am vandut o masina.Am schimbat pedala si carligul (originale) de doua ori si cand calcam pedala se calcau nuturile si se rasucea carligul.Masina am tinut-o cateva luni pe dreapta apoi am vandut-o.Nici acum nu stiu de ce nu a functionat mecanismul dupa ce l-am schimbat. Acelasi sistem il are si grand vitara 2.0 i 16 valve 128 cp.Sunt curios daca si vitarele 2.0i 16 valve 140 cp are acelasi sistem.(Vitara cu volan pe dreapta are un sistem mult mai bun: cablul se agata direct in varful pedalei)


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: March 19th, 2017, 1:02 pm 
Offline

Joined: January 6th, 2013, 1:27 pm
Posts: 70
profudemate wrote:
Pt pedala de ambreiaj eu am vandut o masina.Am schimbat pedala si carligul (originale) de doua ori si cand calcam pedala se calcau nuturile si se rasucea carligul.Masina am tinut-o cateva luni pe dreapta apoi am vandut-o.Nici acum nu stiu de ce nu a functionat mecanismul dupa ce l-am schimbat. Acelasi sistem il are si grand vitara 2.0 i 16 valve 128 cp.Sunt curios daca si vitarele 2.0i 16 valve 140 cp are acelasi sistem.(Vitara cu volan pe dreapta are un sistem mult mai bun: cablul se agata direct in varful pedalei)

Rectific cele spuse: GV 2.0i 16 valve are ambreiaj hidraulic....de la posesori am informatia.Imi cer scuze daca am dezinformat pe careva.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: April 4th, 2017, 7:34 am 
Offline
User avatar

Joined: June 9th, 2011, 5:15 am
Posts: 161
Location: Tirgoviste
am schimbat cablul de ambreiaj sia cum e totul ok. sper sa si tina minunea mult...:)

_________________
With great power, comes great responsibility


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: April 4th, 2017, 2:40 pm 
Offline

Joined: April 5th, 2012, 6:45 pm
Posts: 1142
Location: bucuresti
pai mai fa-i o baie de noroi ca pe tabla butii de sambata...si o sa te tina...:))


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: April 4th, 2017, 6:26 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10817
Location: tg-mures
crt82sil wrote:
am schimbat cablul de ambreiaj sia cum e totul ok. sper sa si tina minunea mult...:)



deci a fost bun cablul de la mine (il aveam si la monteoru dar am uitat si nu ai zis nimic ) ;)

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Board index » Discutii tehnice » Mecanica


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Localized by MaĆ«l Soucaze © 2010 phpBB.fr