Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Discutii tehnice » Mecanica




Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post Posted: March 23rd, 2016, 11:25 pm 
Offline

Joined: March 22nd, 2016, 5:19 pm
Posts: 8
Location: Cluj Napoca
Suzy - Vitara 1.6, 80 de cai, carburator, fabricata in 92. Cand am cumparat-o avea ulei acumulat in sistemul de racire. Motorul mergea turat 2000-2500 si nu avea termostat. Se pot observa lucrari la motor, garnitura de chiuloasa schimbata.
S-a spalat radiatorul si instalatia, s-a schimbat lichidul de racire si uleiul, filtrul de ulei, s-a montat termostat, schimbat bujii,distributie,etc. Momentan ( aproximativ 500 km efectuati) nu lipseste din uleiul din motor, nici lichidul de racire nu e contaminat. Am mers la tester pentru reglat avans, turatie,etc. Aici apar problemele. La cald si pe loc la relanti motorul merge perfect, toarce frumos, tine turatia, totul ok. In momentul cand plec de pe loc suna tachetii sau avansul ( nu stiu ca nu ma pricep) si la schimbarea vitezei din 1 in 2, apoi in 3 si 4 in momentul cand eliberez ambreiajul si accelerez are tendinta sa intrerupa ( merge in “bot”) o secunda apoi incepe sa traga.De asemenea pe carcasa filtrului de aer este o supapa in care intra doua furtune si se pare ca nu functioneaza corect (scapa aer). La pornirea la rece acelasi sunet de tacheti sau avans sau ce-o fi. Din pacate in Cluj eu nu cunosc si nu cred ca mai exista un meserias care sa demonteze, sa curete si sa regleze carburatorul. Daca nici asa nu va merge bine motorul, dupa un reglat de culbutori, tacheti, etc cred ca voi avea adevarate motive de ingrijorare pentru ca inseamna (dupa priceperea mea) probleme mai grave. (momentan masina este la tinichigiu apoi vreau sa rezolv si problema mentionata mai sus). Ce considerati ca se poate face in aceasta situatie ? Care sunt pasii de urmat ?


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: March 24th, 2016, 5:29 am 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10817
Location: tg-mures
Pasi multi.
Sa ma suni seara dupa ora 20

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: March 25th, 2016, 9:31 pm 
Offline

Joined: March 22nd, 2016, 5:19 pm
Posts: 8
Location: Cluj Napoca
Multumesc domnului Sorin pentru rabdare, urmeaza primul pas, niste poze din profil, stanga - dreapta cu carburatorul si vacumurile aferente.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: March 30th, 2016, 11:54 am 
Offline

Joined: March 22nd, 2016, 5:19 pm
Posts: 8
Location: Cluj Napoca
Am reusit sa fac pozele, sper ca se poate observa ce este important de vazut. :? Am uitat sa precizez legat de carburetor sau aprindere faptul ca pe esapament iese un miros ca si cum ar fi benzina nearsa.
Si mai am o nelamurire : daca cumpar de la dvs si montez un SL de 5 si atat, mai trebuie montate si alte acareturi ( suporti de coborare grup, flansa cardan,etc? )
: ce dimensiune de anvelope de noroi, resapate-mi recomandati dupa ce Montez SL-ul de 5 ? Am si un set de jante clasice de Vitara, de tabla , pe 15.
Multumesc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: May 28th, 2017, 8:12 pm 
Offline

Joined: May 27th, 2017, 9:38 am
Posts: 1
Location: Brasov
Salutare tuturor,

Rares sunt si va cer ajutorul de la Brasov.
Postez pe topicul asta pentru ca are legatura cu motorul, desi nu seamana chiar cu ce a patit Raducu.
Am o Vitara 1,6 8V din `89 de cateva luni care a primit si o instalatie gpl recent si prezinta urmatoarele simptome in timpul functionarii:
- la pornire (motor rece) sta turata la 2000-2500 de ture vreo 5-10 min, pana se incalzeste apa (nu stiu la ce temperatura)
-dupa ce s-a incalzit motorul scad turatiile pana la aprox 100-200 de ture si tremura toata masina, iar pe benzina chiar moare motorul (pe gaz ramane pornit, dar tot jos de tot la turatii)

Mai am una de vreo patru ani de zile, e din 92, tot 8V, tot gpl, da-i merge motoru ceas si trage de rupe. Asta „noua”, nici vlaga celeilalte nu o are. Pacat ca se tine bine de tot la alte aspecte si motorul face figuri.
Am dus-o si la mecanic, dar a zis ca nu se pricepe la vitare pe partea de reglaje si mi-a comunicat ca ar fi ceva uzuri pe la capacul de la delcou...

Umblu deja de vreo doua luni asa cu ea si tare mi-e ca o sa ma lase cand mi-e lumea mai draga.

Ma puteti indruma spre vreo solutie?

Mersi anticipat!


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Board index » Discutii tehnice » Mecanica


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr