Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Discutii tehnice » Mecanica




Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post Posted: December 18th, 2015, 10:58 am 
Offline
User avatar

Joined: March 14th, 2012, 11:31 am
Posts: 101
Location: Timisoara-Petrosani
daca poti, lasa aerisitoarele usor deschise , sa zemuie.Se aeriseste astfel singura.....Numa s anu ramana fara lichid in pahar, ca o iei de la capat....
Faza cu serviceul e cea mai buna idee care iti putea venii :)))

_________________
http://www.youtube.com/user/mykedindeal/videos


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: December 18th, 2015, 12:10 pm 
Offline
User avatar

Joined: June 9th, 2011, 5:15 am
Posts: 159
Location: Tirgoviste
cate pahare sa las sa curga pana se aerisesc franele?
de la inceput am fost cu ea la service pentru frane, chiar la doua, dar cand am inceput sa le povestesc ca am alta caroserie, ca o conducta e de la alta masina, ca etrierii sunt tot de la alta, ca nici puntea nu e a ei, ca nu stiu sigur daca am montat conductele la locul lor, ca nu se desface nustiu ce aerisitor...iti dai seama ce raspunsuri am primit:)) asa ca m-am hotarat sa-i dau singur de cap
oricum dupa ce termin tot ce am de facut la masina si dupa muuullteee teste o sa trec prin rar cu ea sa omologhez noua coroserie, nu ies cu ea pe strada asa neverificata...

_________________
With great power, comes great responsibility


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: December 18th, 2015, 4:47 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 14th, 2012, 11:31 am
Posts: 101
Location: Timisoara-Petrosani
Atunci du-te si lasa masina la SOSO.E printre putinii mecanici care chiar stie ce face.

_________________
http://www.youtube.com/user/mykedindeal/videos


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: December 18th, 2015, 4:55 pm 
Offline
User avatar

Joined: June 9th, 2011, 5:15 am
Posts: 159
Location: Tirgoviste
Nu-i o idee rea, insa poate are el drum prin zona si ii face o verificare aici, la tgv.

Totusi, cam de cate pahara credeti ca e nevoie sa se aeriseasca toata instalatia. Eu zic ca 3, voi? Aerisitoarele le slabesc pe toate ofata sau pe rand?

_________________
With great power, comes great responsibility


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: December 18th, 2015, 6:04 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10661
Location: tg-mures
fiecare roate trebuie MUNCITA.
adica nu merge de genu...e rupt aerisitorul si desfac la furtun sa aerisesc(am intalnit si babuini de genul)
rotile din fata au trasee separate si nu se pot confunda.
daca vine lichid pe fiecare furtun/conducta nu cred ca nu ai frana, doar daca ai ceva obturat(furtune am intanit multe)
eu anul acesta am terminat cu mecanica, doar cu sfaturi va mai ajut.
si de la anul voi fi gata cu o hala dedicata exclusiv marcii SUZUKI.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: January 13th, 2016, 1:22 pm 
Offline
User avatar

Joined: June 9th, 2011, 5:15 am
Posts: 159
Location: Tirgoviste
Revin cu rugamintea de a-mi spune cineva exact cum vin conductele de frana. Din pompa pleaca 3 conducte:
- prima dinspre volan spre radiator pleaca spre primul distribuitor si ajunge in care surub din primul distribuitor A sau B? Daca se duce in surubul A atunci pleaca mai departe spre distribuitorul spate si intra in surubul C sau D?
- a doua conducta dinspre volan spre radiator in care surub intra?
- a treia conducta cred ca e clar ca se duce la roata stanga fata direct, nu?

Vreau sa-mi spuna cineva sigur, adica sa se uite la masina lui. Vreau sa fiu sigur ca am montat corect tot pentru ca tot nu i-am dat de cap franei.


Am aerisit-o si tot nu e pedala tare decat la a 4-a apasare si dupa 2-3 secunde e moale din nou. Mecanicul zice ca e posibil sa fie poma de vina, voi ce parere aveti.

Se aude un sunet suspect din distribuitorul spate, un tacanit atunci cand apas pedala. E posibil sa se fi stricat distribuitorul din cauza ca am avut conductele puse invers?

Multumesc frumos anticipat!


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
With great power, comes great responsibility


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: January 13th, 2016, 4:06 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10661
Location: tg-mures
-poate sa fie si pompa bulita(caz in care nu ai presiune cand aerisesti)
-daca pocneste limitatorul de spate atunci scapa (deschide si elibereaza lichid spre roti) adica nu ai pedala pentru ca trebuie sa pompezi lichid
-limitatorul spate trebuie legat sa fie deschis 100% si nu mai pocneste ,implicit ai si frana buna ,
-daca maine ma suni dupa ora 11 o sa-ti fac poze de la masina mea(sa fie la fel pompa, ca limitator pe spate eu nu am.)

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: January 14th, 2016, 8:14 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10661
Location: tg-mures
deci
- vitara are 2 TIPURI DE POMPA DE FRANA -- LUKAS SI AISIN
-la masina ta este AISIN si are limtator pe spate cu 2 conducte inspre spate
-la masina mea este LUCAS fara limitator pe spate si cu o singura conducta inspre spate.
-te-am lamurit si cu pozitia conductelor in distribuitorul de pe sasiu.
-trebuie sa elimini sau sa pui pe direct reparitorul de pe spate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: January 14th, 2016, 9:24 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 14th, 2012, 11:31 am
Posts: 101
Location: Timisoara-Petrosani
Nu are limitator inertial?

_________________
http://www.youtube.com/user/mykedindeal/videos


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: January 15th, 2016, 9:45 am 
Offline
User avatar

Joined: June 9th, 2011, 5:15 am
Posts: 159
Location: Tirgoviste
Am montat conductele asa cum mi-a zis Soso. Acum tine frana la toate rotile.
Cu cantarul legat(ca si cum masina ar fi incarcata la maxim pe spate) tine mai mult spatele (adica ingheata rotile) si mai putin fata, ceea ce mi se pare normal. Am facut proba si cu cantarul legat deoarece cand aerisesc se aude un tacanit in el.
Cu cantarul liber tin toate rotile aproximativ la fel (apreciere vizuala) dar nu ingheata rotile deoarece IN CONTINUARE AM PEDALA MOALE.

De la ce sa fie pedala moale: pompa e pe duca, nu e aerisita corect sau altele?

_________________
With great power, comes great responsibility


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

Board index » Discutii tehnice » Mecanica


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr