Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Anunturi online » Vanzari piese » Blocante Suzuki fata-spate




Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post Posted: April 25th, 2012, 7:34 pm 
Offline
User avatar

Joined: October 24th, 2011, 8:49 pm
Posts: 102
Location: Bucuresti
BMC10 wrote:
3. sa-si ceara scuze pentru ca admis postarea

foarte tare :lol: tu chiar vorbesti serios?????

eu cred ca cel mai bun blocant este cel pe care ti-l permiti.....dupa un anumit nivel tot soferul face diferenta iar blocantul trebuie doar sa-si faca datoria.....sa blocheze ;)
eu am bagat bani in ARB pentru ca vroiam ceva din gama "premium" care sa-l cuplez doar cand vreau si nu cand il taie pe el capul si nu a fost o alegere de fitza pentru ca nu ies pe dorobanti cu ea (oricum aia habar nu au)

adevarul este ca daca gandeam putin mai mult optam pentru ARB pe fata si ceva mai ieftin pe spate dar acum asta este


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: April 26th, 2012, 5:54 am 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10817
Location: tg-mures
BMC10 wrote:
Am citit postarea "Diferenta intre ARB si alte blokante" si sint de-a dreptul scirbit de "stilul" individului.
Probabil a fost abuzat sexual in copilarie, dar asta e problema lui si fac o vina la fel de mare administratorului care a admis postarea. Iar afirmatia ulterioara " cine vrea bine, cine nu maninca ARB" este la fel de vinovata si o pun pe seama faptului ca vinde blocante. Asa ca probabil nu va admite postarea mea. De altfel, articolul este absolut incoerent, lucru normal pentru un tip labil psihic ca acest ORESTI, care se considera un "offroader batrin". Eu am 60 de ani si fac offroad probabil de mai multi ani decit are acest NIMIC. Am inceput cu un ARO 244 ( fara... blokante) si la ora actuala am un Mitshubishi Pajero Sport cu LSD, o Vitara fara blocante si un ATV cu blocaj de diferential cu comanda electrica. Am cautat un articol despre blocante pentru ca vreau sa-mi pun pe Vitara, acest "ATV cu coviltir", avind in vedere ca am dat la schimb un NISSAN PATROL cu blocaj de diferential. Fostul proprietar al Vitarei mi-a spus ca a incercat un blocant spate, dar masina devenea incontrolabila in viraje pe asfalt. Si cum majoritatea celor care posteaza aici stau la oras, trebuie sa ruleze si pe asfalt.
Citi dintre dumneavoastra va puteti permite sa duceti masina de off road pe platforma pina la locul faptei ? Ei bine, eu nu particip la iesirile dumneavoastra pentru ca nu ma intereseaza, dar am nevoie de aceste scule pentru ca am casa de vacanta intr-o zona greu accesibila si insasi iesirea din curtea casei este o problema daca ploua putin. Suzuki, fiind usoara, nu iese fara 4x4.
Si imi place sa cutreier prin locurile unde nici tractoarele nu trec, pentru propia placere.
Ca sa inchei, ii cer administratorului acestui site :
1. Sa dea liber acestui post
2. sa interzica accesul pe viitor orice postare a acestui bolnav mintal
3. sa-si ceara scuze pentru ca admis postarea
In caz contrar, ii cer sa ma stearga din baza de date, pentru ca nu vreau sa fac parte din "chestia asta "


buna ziua domnule BUNEA
deci ati facut un cont in noaptea de revelion sa postati cu scarba dupa 5 luni.era frumos sa incepeti cu o prezentare macar a utilajelor din dotare,si sa ajutati membrii comunitatii cu informatiile tehnice
pe care va laudati ca le-ati acumulat pana acum.
referitor la textul publicat de MINE(admin),copiat de pe alt site,cu avertizarea ca,contine cuvinte si expresi vulgare,are o doza de adevar tehnic,adica ce este in realitate.
poate aveti si ceva conflicte cu domnul oresti marmara care intradevar nu este cel mai serios om posibil,informatii pe care le gasiti si pe alte siteuri,dar eu am postat doar un pamflet cu iz tehnic.
deasemenea e nevoie de cunostinte tehnice pentru a intelege ce a vrut sa spuna.
probabil dvs vindeti sau reprezentati pe cine vinde ARB.
referitor la alte blokante,de ex pe masina mea am montat autoblokant de peste 23000km,NU MA DERANJEAZA LA CONDUS DELOC,trebuie ajustat umpik stilul de condus dar merita,in aceasta seara
suunt in bucuresti si ofer masina pt a fi testata,cu blokant fata-spate (LOCKRIGHT POWERTRAX)
PRIN URMARE ADMIT POSTAREA DVS
BOLNAVUL MINTAL ORESTE NU A POSTAT si nu are cont pe acest forum
AM POSTAT ACEST PARAGRAF PT ESENTA TEHNICA.
-----o sa fiti sters daca cereti acest lucru(desii ati vizitat doar fisierele tehnice care probabil au
dat ''refresh''lla ce stiati dvs despre aro

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: May 6th, 2012, 6:05 am 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10817
Location: tg-mures
ca sa inteleaga si cei care nu separa vulgaritatile de ''tehnic'' mai bag cateva paragrafe cu un limbaj mai ''ortodox.
deasemenea dupa ultima iesire cu vitaristii am constatat ca marea majoritate a traseului poate fi efectuat ....pe REDUCTOR(LOW),CU AUTOBLOKANT SPATE SI CU FATA DECUPLATA DIN MRL-uri.
adica daca ai autoblokant spate ,pui pe reductor(mic) si ai mrl-uri manuale pe fata decupland fata(usurezi directia,reduci frecarea,elimini riscul distrugerii diferentialului daca abuzezi),eu asa am parcurs aproape tot traseul.
o EXPLICATIE SCURTA SI PE ROMANESTE AR SUNA CAM ASA:
1.-diferential DESCHIS(OPEN)-echipare standard pe vitara-pe fiecare punte trage doar o roata ,si trage roata care are aderenta mai mica (adica daca 1 roata este in aer sau pe gheata-noroi,acea punte este INACTIVA adica daca esti pe 4x4 si ai cate 1 roata de pe fiecare punte FARA ADERENTA, masina NU PLEACA DE PE LOC,
sau .. in momentul in care una din roti pierde aderenta, momentul motor nu se transmite celeilalte roti, vehiculul ramane imobilizat.(tehnic ma repet dar pt a fi inteles am spus-o in 2 feluri.
2.diferential CU ALUNECARE LIMITATA(LSD)-este un sistem asupra caruia soferul NU POATE INTERVENII,adica odata montat in punte isi face treaba cam asa:
- in momentul in care una din roti pierde aderenta, momentul motor se transmite celeilalte roti in impulsuri - principiul de functionare al LSD-ului este bazat pe blocarea si deblocarea rapida si repetata a diferentialului, sistemul nu-i permite diferentialului sa ramana blocat pe perioade lungi de timp; fapt care nu va permite celeilalte roti sa aiba suficient de mult timp antrenare constanta, vehiculul poate ramane imobilizat.
3.LOCKER DIFERENTIAL(autoblokant-autodeblokant-cum vreti voi) este deasemenea un diferential unde soferul NU POATE INTERVENII si functioneaza cam asa:-
in momentul in care una din roti pierde aderenta, momentul motor este transmis celeilalte roti - principiul de functionare al diferential-ului este bazat pe: 1 - mentinerea diferentialului blocat pana in momentul in care ambele roti isi recapata aderenta; 2 - mentinerea diferentialului blocat permanent, deblocand alternativ, doar roata care tinde sa se invarta mai repede decat diferentialul, vehiculul isi continua deplasarea.
-in cazul LOCKRIGHT-POWERTRAX-puntea pe care este instalat este BLOKATA ,decuplarea intervenind la curbe unde fortele ar distruge diferentialul sau planetarele in mod sigur
4.BLOKANT SELECTABIL(MANUAL)-se actioneaza MANUAL DE SOFER(prin cablu,aer sau electric)si blokeaza puntea fara a asigura DEBLOKAREA LA CURBE.sau in cazul in care rotile blokate capata acceleratii diferite(care pot duce la distrugerea diferentialului sau a planetarelor)

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: May 6th, 2012, 6:41 am 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10817
Location: tg-mures
pt cei care au DIFERENTIAL BLOKABIL MANUAL(ARB -cel mai uzual) este important sa stie ca se utilizeaza in conditii de siguranta cam asa:
-nu se foloseste doar in situatii ''alunecoase''
-pt a fi cuplat se opreste masina,se actioneaza compresorul(sa faca aer),se actioneaza blokantul(daca este aer,si conductele nu scapa aer sau rupte),se asteapta sa faca ''CLICK",daca nu se misca putin masina fata-spate pt a ajuta angrenajele sa cupleze.
-dupa traversarea obstacolului(daca traversezi),pt deblokare se opreste din nou
si se decupleaza sistemul (face un 'fas' cand elimina aerul)
CEI CARE AU BLOKANT MANUAL SI CUPLEAZA DIN MERS SAU NU ASTEAPTA SA CUPLEZE -DECUPLEZE FARA A FORTA RISCA SA DISTRUGA ANGRENAJELE SAU PLANETARELE.
deasemenea cu diferentialul blokat pe suprafete cu aderenta mare(asfalt)se distrug angrenajele sau planetarele,deaceea se spune ca trebuie sa fi atent,si nu cu capul plin(de nervi,aburi de alcool etc)
foarte important ca traseul de actionare al blokantului(varianta cu aer-ARB),SA FIE
CAT MAI PROTEJAT de lovituri,agatari sau deteriorari,intrucat daca se pierde etanseitatea sistemului blokantul devine ELEMENT DE DECOR.(am intalnit la concursuri masini superdotate care au pierdut avantajul blokantului din aceasta cauza.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: May 6th, 2012, 3:57 pm 
 
intradevar ARB este foarte uzual in lumea off roadului,dar este doar pe partea de europa
americanii folosesc foarte rar arb pe compresor exac din aceasta cauza,timp pierdut la oprire pornire si posibiliate foarte mare de defactare
americanii si pe masini de 800 cp folosesc powertrax,spartan locker,detroit locker,mini spool........
exact din aceasta cauza,nu este nevoie de oprire pentru cuplaj el este cuplat si te ajuta 100% tot timpul
nu este tot una ca ;la o urcare pornesti fara blocant iar in mijloc de panta simti ca mai ai nevoie de tractiune si nu poti cupla ARB-ul ca daca te opresti ai pus-o,si atunci SA NU-I DAI FOC :lol: :lol: :lol:


Top 
  
Reply with quote  
 Post Posted: December 24th, 2012, 2:50 pm 
Offline

Joined: April 3rd, 2011, 2:31 pm
Posts: 19
in concluzie, daca folosesti masina 90% pe asfalt, ce e indicat? ARB?


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: December 24th, 2012, 8:30 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10817
Location: tg-mures
depinde de bugetul alocat.
un ARB cu montaj,compresor te duce peste 5000 lei sigur(doar daca nu vine cu mosul)
un LOCKRIGHT te duce maxim 1500 lei
eu am LOCKRIGHT si am cu el 36000km,nu incomodeaza si face treaba 100%.
ai in postarile anterioare avantaje si dezavantaje pt fiecare.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: June 14th, 2013, 7:44 am 
Offline
User avatar

Joined: January 4th, 2012, 9:52 am
Posts: 246
Location: Plugari,Iasi
..sint nou in aceasta comunitate si novice in ale off-road,in genere, nu prea merg cu colegii,fiind mai izolat si de aceea fac off-road singur, nu inainte de a gasi un tractor care sa vina dupa mine in cazuri de forta majora,trebuie sa mentionez ca in primavara mi-am montat (auto)blocant pe spate si-mi cunosc foarte bine traseele,eu atit va pot spune:de unde ma scotea tractorul,acuma ma plimb si nu exagerez!!!,cit despre copy-paste'ul lui soso,daca nu-l citeam nu aveam blokantul nici acum montat,iar limbajul?,sa fim seriosi,eu am 50 de ani si nu cred ca daca se intilnesc mai mult de 3 barbati nu se foloseste acelasi limbaj,explicatia ,daaaaaaa!,e si pentru blonzi",ca mine!

_________________
0745123885;0743837888
''Aici sunt, aici raman !"


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 11th, 2014, 5:02 am 
Offline
User avatar

Joined: January 27th, 2014, 4:59 pm
Posts: 10
Location: Tîrgu Mureş
Pe mine nu mă deranjează deloc. Am mai învăţat ceva. Iar despre exprimare... hai să fim serioşi, când ne înfierbântăm un pic nu mai suntem domnişoare.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 11th, 2014, 1:49 pm 
Offline
User avatar

Joined: January 29th, 2013, 4:58 pm
Posts: 359
Location: Targu Jiu
BRAVO VALERICA !!!!!
Ai o mare dreptate. Ce se tot umfla-n pene unii ca-i deranjeaza cuvintele vulgare ?!?
De la inceputul postului ati fost avertizati ca acest citat o sa contina un limbaj vulgar. DE CE L-ATI MAI CITIT ??? Nu cred ca exista barbat care sa nu si-o bage (si evident,s-o scoata) de nu stiu-cate-ori pe zi. Nu cred ca Soso a vrut sa faca pe cineva sa se simta prost.
INCERCATI SA RAPITI DE ORICE INTELES VULGAR ceea ce s-a postat si luati doar partea tehnica in calcul.Cine este Oreste Marmara??? Nu stiu.Si ,oricum,n-am nici o treaba cu el. Si nu cred ca sunt multi care sa stie in acest forum (personal nu-l cunosc decat pe LUCA) Atunci,va intreb intreb...De ce ziceti ca-i arogant?Ca asa ati auzit voi? Ca are curaj sa se exprime liber?Nu a facut atac direct la nici o persoana.Ce faceti atata caz?
Imi permit sa va atasez un link, de pe Youtube, cu o trupa de Stand Up Comedy romanesc si veti intelege ce vreau sa zic.
ATENTIONARE : NU ESTE PENTRU CEI CA d-nul BMC10. CONTINE...CUVINTE MURDARE !!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=bNoOusfqwMM
Si... daca moderatorii,administratorul sau alti membrii considera ca postul meu nu are ce cauta pe forum....Sa faca urmatoarele:
,,1. Sa dea liber acestui post
2. sa interzica accesul pe viitor orice postare a acestui bolnav mintal
3. sa-si ceara scuze pentru ca admis postarea
In caz contrar, ii cer sa ma stearga din baza de date, pentru ca nu vreau sa fac parte din "chestia asta "

_________________
robanimpex@yahoo.com

TEL 0788 223333


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 41 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Board index » Anunturi online » Vanzari piese » Blocante Suzuki fata-spate


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr