Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Discutii tehnice » DIY (do it yourself)




Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: February 11th, 2012, 9:49 pm 
Offline
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 7:10 pm
Posts: 3262
Location: Bucuresti- Dristor
sosobum wrote:
pt cei care strica des mrl-uri recomand acest inel sa aibe de rezerva la....purtator



Super tare primul inel. Bagi degetul unde vrei si cuplezi mrl-ul. Rezultatul: senzatii maxime pe 4x4. Nici nu mai trebuie viagra. :lol: :lol: :lol:

_________________
Un loc superb, de unde nu as mai pleca:

http://www.lapensiuni.ro/cazare-transil ... tarii.html


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: February 12th, 2012, 8:59 am 
Offline
Moderator
User avatar

Joined: October 24th, 2011, 1:57 pm
Posts: 1927
Location: Iasi
adammoga80 wrote:
sosobum wrote:
pt cei care strica des mrl-uri recomand acest inel sa aibe de rezerva la....purtator

daca stau bine si ma uit jeep-ul are BOGGERE :lol: :lol: :lol: adevarate inele :lol: :lol: :lol:


True, true...ala e inelul pentru tine :lol: .

sosobum wrote:
pt cei care strica des mrl-uri recomand acest inel sa aibe de rezerva la....purtator


Soso, cand te apuci de importat/confectionat, o sa fiu si eu client la un set de AVM-uri minune. :lol:

_________________
0766 718187


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: February 14th, 2012, 10:18 pm 
Offline

Joined: February 11th, 2012, 4:54 pm
Posts: 4
Din ce am citit pe acest topic, inteleg ca mrl-urile sunt dispozitive care elibereaza roata de planetara pentru a nu mai exista frecare si pt un consum mai mic. Inseamna ca masinile din fabrica nu au mrl-uri?ele trebuie montate ulterior?


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: February 15th, 2012, 6:10 am 
Offline
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 7:10 pm
Posts: 3262
Location: Bucuresti- Dristor
Ai prima postare a lui Soso, din acest topic, despre tipurile de mrl-uri sau flanse directe.
Una dintre variante exista pe masina 4x4.

_________________
Un loc superb, de unde nu as mai pleca:

http://www.lapensiuni.ro/cazare-transil ... tarii.html


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: February 16th, 2012, 3:56 pm 
Offline
User avatar

Joined: October 6th, 2010, 4:21 am
Posts: 3423
Location: SUD OLTENIA
iasicatred wrote:
Din ce am citit pe acest topic, inteleg ca mrl-urile sunt dispozitive care elibereaza roata de planetara pentru a nu mai exista frecare si pt un consum mai mic. Inseamna ca masinile din fabrica nu au mrl-uri?ele trebuie montate ulterior?

ati interles bine treaba cu "elibereaza roata de planetara pentru a nu mai exista frecare si pt un consum mai mic".
asta nu inseamna ca masinile din fabrica nu au mrl-uri!!!!!!!!!!
ca orice producator de masini si suzuki are mai multe nivele de confort si echipamente.
se pare ca masina dvs a venit din fabrica cu flanse directe. a mea a venit cu MRL-uri manuale.
pe masina dvs se poate monta orice se poate si la alta vitara acelasi tip.

_________________
MONEY TALKS..mine always says "GOODBYE"


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: July 31st, 2012, 10:17 am 
Offline
User avatar

Joined: March 7th, 2012, 4:48 pm
Posts: 13
Location: Luxembourg
Scuze pt intrebari. Nu sunt blond, dar nu prea le am cu mecanica si incerc sa invat din mers. Pentru mrl-urile automate se desfac doar suruburile imbus dupa care se spala cu benzina, apoi le gresez cu putin ulei si gata. Mi-e frica sa nu fac vreo nefacuta, de aia intreb. Din ce am inteles dureaza vreo 30 - 45 minute toata treaba. Multumesc.

_________________
I want out - to live my life and to be free !!!


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: July 31st, 2012, 10:24 am 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10812
Location: tg-mures
corect ce ai scris,doar sa ai grija la montat inapoi
PINTENUL TREBUIE SA INTRE PE CANALUL LUI(pozitionat la ora 3),altfel la prima cuplare face trosc si
ai pierdut fata.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: October 19th, 2012, 8:08 pm 
Offline

Joined: August 7th, 2012, 6:36 pm
Posts: 26
Location: botosani
salutari! am citit cele scrise aici cu atentie, si am observat ca eu am pe masina flanse directe, nu MRL, asa cum credeam. deci la mine fata este cuplata mereu cand merg cu 2h? care sant avantajele sau dezavantajele cu aceste flanse directe?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: October 19th, 2012, 9:20 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10812
Location: tg-mures
avantaje sunt-nu trebuie sa cuplezi manual sau automat fata
-nu risti sa rupi cuplajele
dezavantaje-se invarte permanent planetarele,grupul,cardanul fata
-directia este mai greoaie
-consum marit datorita angrenajelor care se invart
-uzura prematura a acelor componente in miscare si frecare.
daca citesti primul post cu privire la functionare vei intelege.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: DESPRE MRL-uri
 Post Posted: October 23rd, 2012, 7:33 am 
Offline
User avatar

Joined: October 6th, 2010, 4:21 am
Posts: 3423
Location: SUD OLTENIA
LAURENTIU30 wrote:
salutari! am citit cele scrise aici cu atentie, si am observat ca eu am pe masina flanse directe, nu MRL, asa cum credeam. deci la mine fata este cuplata mereu cand merg cu 2h? care sant avantajele sau dezavantajele cu aceste flanse directe?


daca folosesti masina doar in teren, eu recomand aceste flanse directe. sunt sfinte va cupla intodeauna fara emotii. la MRL-uri trebuie intreținere. la flanse nu. MRL-urile se defectează. flansele nu.
uzura la piese va fi, plus cateva grame de benzina la consum, dar nu este un capat de lume.

pentru mai putin offroad sunt bune MRL-uri manuale sau automate. avantajele lor sunt prezentate de soso.
eu folosesc MRL-uri manuale.

_________________
MONEY TALKS..mine always says "GOODBYE"


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Board index » Discutii tehnice » DIY (do it yourself)


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr