Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Discutii tehnice » DIY (do it yourself)




Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post Posted: February 10th, 2012, 12:10 pm 
Offline
Administrator

Joined: September 21st, 2010, 5:43 pm
Posts: 3448
Location: Oradea
Intreb si eu sa ma aflu in treaba: nu e mai mare piulita de la cablu? cea/cele care tin cablul pe furca. Si cand apesi pedala sa scape filetul? Eu in acea zona as acorda atentie.

Baga o poza doua trei la partea de cablu + furca sau intalneste-te cu baietii din Bucuresti sa bage ei un ochi la situatie.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 18th, 2012, 9:45 pm 
Offline
User avatar

Joined: February 9th, 2012, 2:05 pm
Posts: 22
Location: Bucuresti
problema era pedala trebuie schimbata ca a fost rupta si nu a fost bine sudata :-)

_________________
Toti avem propriile noastre masini ale timpului. Unele ne duc inapoi, se numesc amintiri. Unele ne duc inainte, se numesc visuri.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: February 19th, 2012, 5:56 am 
Offline
User avatar

Joined: October 6th, 2010, 4:21 am
Posts: 3423
Location: SUD OLTENIA
si la a mea s-a sudat pedala de ambreiaj, atat de fostul proprietar cat si de mine.
viewtopic.php?f=14&t=55&start=210

_________________
MONEY TALKS..mine always says "GOODBYE"


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: March 23rd, 2012, 8:23 pm 
Offline
User avatar

Joined: November 3rd, 2011, 1:17 pm
Posts: 146
Location: Bucuresti-Militari
Tind sa cred ca pedala de ambreiaj rupta poate fi si din vina unui cablu de ambreiaj prost care functiona greoi. Eu am constatat asta la montajul primului cablu de calitate slaba. Apasarea pedalei cerea un picior de otel :lol: Am mai constatat si la alte Vitare treaba asta si cred ca e bine de verificat si starea pedalei in sine in cazul in care se schimba cablul si masina a functionat mult cu un cablu prost.
Actionarea pedalei in mod normal cu un cablu de calitate ar trebui sa fie foarte usoara, fara a pune alt stress inutil pe ansamblul pedala-caneluri-ax.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: July 9th, 2013, 6:09 am 
Offline
User avatar

Joined: February 8th, 2013, 9:20 am
Posts: 99
Location: Iasi
Multumesc pentru acest topic !
Cu aceste informatii am reusit si am scapat de pedala de piatra. Tocmai ce am inlocuit cablul cu unul TRW(cod GCC1890) pe motiv ca aveam o pedala de ambreiaj muuult prea tare.
Sa spun sincer, nu am fost complet convins ca asta era problema cu toate ca explicatiile date de tine au sens, insa dupa inlocuire am avut surpriza placuta de a constata ca pedala este muuult mai moale, asa cum ar trebui sa fie o pedala de ambreiaj. Am analizat cablul cel vechi pe care l-am dat jos si este din cel flexibil spiralat din prima categorie. Cel TRW este mult mai rigid la indoire dar suficient de flexibil cat sa nu puna dificultate la montare.
Pretul cablului a fost 110RON si am facut comanda de la un magazin de piese la intamplare de la mine din cartier, in baza codului de produs.

_________________
As slow as possible as fast as necessary...


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: August 3rd, 2013, 8:55 pm 
Offline
User avatar

Joined: November 3rd, 2011, 1:17 pm
Posts: 146
Location: Bucuresti-Militari
cris2109 wrote:
Multumesc pentru acest topic !
Cu aceste informatii am reusit si am scapat de pedala de piatra. Tocmai ce am inlocuit cablul cu unul TRW(cod GCC1890) pe motiv ca aveam o pedala de ambreiaj muuult prea tare.
Sa spun sincer, nu am fost complet convins ca asta era problema cu toate ca explicatiile date de tine au sens, insa dupa inlocuire am avut surpriza placuta de a constata ca pedala este muuult mai moale, asa cum ar trebui sa fie o pedala de ambreiaj. Am analizat cablul cel vechi pe care l-am dat jos si este din cel flexibil spiralat din prima categorie. Cel TRW este mult mai rigid la indoire dar suficient de flexibil cat sa nu puna dificultate la montare.
Pretul cablului a fost 110RON si am facut comanda de la un magazin de piese la intamplare de la mine din cartier, in baza codului de produs.


Ma bucur ca ti-a fost util topicul si ca ai acum un feeling normal la pedala!
Sper ca si altii sa invete ceva din asta! :mrgreen:


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 13th, 2013, 6:07 pm 
Offline

Joined: October 24th, 2012, 5:43 pm
Posts: 176
Location: vaslui
nr 1 esti domnul dragos. am inlocuit cablul cu unu TRW si merge ceas. nu mai am pedala tare. toata stima pentru acest topic.

_________________
4motion BORA, VITARA 1.6I 8V 1998, POLO 1.4I 2002, TRANSIT PLATFORMA, PLATFORMA AUTO REMA, VITARA 1.6I 8V 1998 englezoaica.( de piese ).


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: October 13th, 2013, 6:21 pm 
Offline

Joined: July 7th, 2013, 4:12 pm
Posts: 115
Location: Cluj-Napoca
Il comand si il tin de rezerva......sa-l am la indemana.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

Board index » Discutii tehnice » DIY (do it yourself)


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr