Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Masina mea Suzuki » Samurai




Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: sami
 Post Posted: March 15th, 2013, 12:44 pm 
Offline
User avatar

Joined: September 18th, 2012, 7:57 pm
Posts: 411
Location: Bucuresti
Am citit pe net si pt GTI trebuie una de presiune mai mare...nu stiam daca la 16v normal e cazul

_________________
Suzuki Samurai - made in Japan...perfected in my garage


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: sami
 Post Posted: March 15th, 2013, 2:39 pm 
Offline
User avatar

Joined: October 22nd, 2010, 3:54 pm
Posts: 145
Location: Braila
Nu stiu ce cerinte are motorul de gti privitor la presiunea si debitul de benzina insa nu cred ca ii trebuie ceva special.
Eu am folosit chiar si la un motor turbo de 1.7 injectie multipunct de 120cp, pompa de benzina de dacia solenta. Pompele sunt facute sa livreze mult mai multa benzina de cat au nevoie motoarele. Poate fi o problema o pompa care nu poate livra la relanti o presiune de exemplu de 3.5 bari, iar cu "pedala la fund" 4.5bari, in conditiile debitului maxim al injectoarelor.

_________________
GV hdi 2003


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: sami
 Post Posted: March 15th, 2013, 2:45 pm 
Offline
User avatar

Joined: September 18th, 2012, 7:57 pm
Posts: 411
Location: Bucuresti
Multumesc pentru info...se pare ca nu e o problema pt ca, din cate stiu eu, pompa de sami se incadreaza in intervalul asta.
inca o intrebare si gata :D ai adaptat calculatorul sau a venit cu noul motor?

_________________
Suzuki Samurai - made in Japan...perfected in my garage


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: sami
 Post Posted: March 15th, 2013, 6:22 pm 
Offline
User avatar

Joined: October 22nd, 2010, 3:54 pm
Posts: 145
Location: Braila
Calculatorul este al motorului nou. Nu cred ca e indicat sa "adaptezi" un alt calculator decat cel potrivit pentru motorul in cauza si sistemul de injectie specific.

_________________
GV hdi 2003


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: sami
 Post Posted: June 4th, 2013, 6:00 pm 
Offline

Joined: December 28th, 2011, 6:04 pm
Posts: 58
Buna,- delcoul este original de pe swift sau l-ai adaptat pe cel de sami?
-injectie mono sau multipunct ?


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: sami
 Post Posted: June 5th, 2013, 6:34 am 
Offline
User avatar

Joined: October 22nd, 2010, 3:54 pm
Posts: 145
Location: Braila
Delcoul este de la vitara 16v, cu tot cu axa cu came. S-a potrivit doar una din cele 1 milion de variante de delcou de vitara, cea cu doar 2 fire. Injectia este monopunct.

_________________
GV hdi 2003


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: sami
 Post Posted: November 7th, 2013, 12:00 pm 
Offline
User avatar

Joined: October 22nd, 2010, 3:54 pm
Posts: 145
Location: Braila
Am purces la intinerirea motorului.
Pistoane, bolturi, segmenti, garnituri, cuzineti noi, trimis la alezat si honuit blocul, la rectificat arborele,
urmeaza sa dau chiuloasa la reconditionat.
Sa vedem ce iese. :D

_________________
GV hdi 2003


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: sami
 Post Posted: November 7th, 2013, 12:35 pm 
Offline
User avatar

Joined: October 22nd, 2010, 3:54 pm
Posts: 145
Location: Braila
Traiasca ebay-ul!


Attachments:
Fotografie0021[1].jpg
Fotografie0021[1].jpg [ 1.03 MiB | Viewed 1728 times ]

_________________
GV hdi 2003
Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: sami
 Post Posted: November 7th, 2013, 7:23 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10788
Location: tg-mures
foarte buni cuzinetii din poza.
si simeringurile de la chiulasa.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: sami
 Post Posted: December 3rd, 2013, 8:26 am 
Offline
User avatar

Joined: October 22nd, 2010, 3:54 pm
Posts: 145
Location: Braila
Sa mai updatez un pic.
Dupa o asteptare de 3 saptamani a chiulasei de la meserias, a dat domnul sa fie gata. Dupa ce joi am montat totul, pornit la prima cheie si m-am bucurat tare, din cauza incapatinarii mele sa nu schimb pompa de apa, a inceput sa curga. Comandat pompa noua si sambata am definitivat rk-ul motorului. Urmeaza rodajul, pe care in voi face in prima etapa de 1000km cu ulei mineral 15w40, dupa care cu semisintetic 10w40 pana la 5000km. Compresia este acum egala, 12bari pe toti cilindrii, ok pentru un motor neasezat. Totusi, dupa ce s-a incalzit motorul, in timpul reglajului de relanti, de proba l-am dus pana la 400rpm fara sa trepideze deloc motorul. L-am stabilit la 900rpm si fara graba purced la rodaj. Satisfactie maxima cand stii ca tu singur ai facut reparatia, plus ca stiu ce am in motor. Munca nu se pune, pe deasupra se mai si uita.

_________________
GV hdi 2003


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

Board index » Masina mea Suzuki » Samurai


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr