Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Masina mea Suzuki » Grand Vitara




Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post Posted: September 20th, 2017, 3:52 pm 
Offline

Joined: September 19th, 2011, 7:05 pm
Posts: 287
Location: Bacau
Salutare, doresc sa va explic o prblema care am avut-o in acest weekend la cateva trasee de recunoastre in zona Radauti.
Utilajul :
Grand Vitara 2 usi,2000 benzina,automata,inaltata,31 la roata, AVM, troliu, grup fonta, etc...utilaj in toate mintile.
Problema:
la urcarea pe panta cu inclinatie 80% adica PANTA ,plec de pe loc in 4x4 low, turatie 5000,si la jumate se taie gazul ,si raman ca prostul in deal. Masina nu se mai tureaza mai mult de 2000 de tura si la roata 0 transmisie...
Mentionez ca motorul se incinge pana la 100 grade,si efectiv nu poti sa tii mana pe capota.In masina in dreptul cutiei de viteze "arde".
Am incercat si seara cand temperatura era mai scazuta, aceeasi problema. Urcat pana la jumate ,apoi troliu, si plecat din panta cu turatie 2000.....abia,abia ajuns in varf.
Traseu perfect, fara ruperi de aderenta, fara radacini , larg, doar inclinatie destul de mare .
La masina s-a schimbat semeringul de la palier si meseriasii au dat jos cutia de viteze si au desfacut "piesa dracului " ca nu-mi vine acum.....
Va multumesc si astept un feeback daca cineva s-a mai "lovit" de aceasta problema.
Florin Stelea
P.S. anuntul a fost postat si pe forumul mare dar se pare ca doar eu sunt singurul cu aceasta problema

_________________
0741465664


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: September 21st, 2017, 8:15 am 
Offline

Joined: September 26th, 2016, 8:21 am
Posts: 12
Din cate stiu eu, pantele cu inclinatia asa mare nu prea sunt facute pentru cutiile automate, dar doctor Soso te poate ajuta


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: September 22nd, 2017, 5:24 am 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10818
Location: tg-mures
in primul rand se recomanda un radiator separat pt cutia automata.
apoi cine mai stie cum este reglat cablul de comanda si cel de kick down de la cutie,nivelul si calitatea uleiului,temperatura daca depaseste 150 grade intra in avarie

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: September 22nd, 2017, 2:13 pm 
Offline

Joined: September 19th, 2011, 7:05 pm
Posts: 287
Location: Bacau
sosobum wrote:
in primul rand se recomanda un radiator separat pt cutia automata.
apoi cine mai stie cum este reglat cablul de comanda si cel de kick down de la cutie,nivelul si calitatea uleiului,temperatura daca depaseste 150 grade intra in avarie

da,am sa incerc sa pun nventilatorul de ac pe direct si apoi sa vedem cum sa comporta.Daca avem iar probleme facem loc si pt un radiator de ulei la cutie.

_________________
0741465664


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Board index » Masina mea Suzuki » Grand Vitara


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Localized by MaĆ«l Soucaze © 2010 phpBB.fr