Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Masina mea Suzuki » Vitara




Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Vitara Costin Butaroiu
 Post Posted: August 23rd, 2017, 1:09 pm 
Offline
User avatar

Joined: August 11th, 2011, 6:47 pm
Posts: 98
Location: Targoviste
Buna! Sunt Costin Butaroiu.Am revenit la dragostea dintai,Vitara.
De curand am cumparat o Vitara 1,6-16 valve,an 1997,5 usi.
Desi am fost foarte incantat,am descoperit pe parcurs o gramada de probleme,pe care sper sa le rezolv cat mai repede cu ajutorul Forumului.
Acesta este motorul ei,in poze..
Am fost la service sa reglez avansul ,pentru ca relantiul este instabil,cand creste cand scade,afuma foarte rau bujiile,consuma foarte mult,cam 20% pe sosea normala(70-80 km/h) si da un miros pregnant de benzina nearsa si fum negru.Am verificat peste tot pe unde ar putea sa traga aer fals si este in regula
Recomandarile mecanicului
1.Inlocuirea delcoului,pt ca bobina de inductie nu isi mai face treaba(este delco fara fisa centrala)
2.Unde se afla pozitionata sonda Lambda?pt ca la mine lipseste si lipseste si catalizatorul,iar pe galeria de evacuare nu este nici un loc de montare a sondei.
O fi fost schimbata galeria de evacuare,cu alt model?De aceea intreb unde e pozitionata sonda Lambda.
n acest caz am nevoie sa cumpar delco fara fisa centrala,sonda Lambda si eventual galeria de evacuare originala sa pot monta sonda,daca nu cumva stie cineva ca se monteaza pe unde va pe la catalizator.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
0740151240
In trecut-Vitara 3 usi 1,6-8v/1990
Acum-Vitara 5 usi 1,6-16 v/1997


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: August 23rd, 2017, 6:10 pm 
Offline
User avatar

Joined: August 11th, 2011, 6:47 pm
Posts: 98
Location: Targoviste
Mufa pentru sonda Lambda exista,dar pe galeria de evacuare nu gasesc nicio prindere,unde ar trebui montata.
Mi-a reglat avansul cu stroboscopul si aceea este pozitia delcoului,cum se vede in poza.
Iar mecanicul spune ca nu da scanteia unde trebuie.
La reglajul de aer nu a umblat respectivul mecanic,pentru ca are capul surubului de plastic rupt.
Turatia motorului nu scade sub 1200 ture,decat cand vrea el..apoi creste la 1500,dupa care revine la 1000.Cam astea sunt oscilatiile relantiului.
Bujiile sunt schimbate de 2 ori si le-a afumat foarte rau de fiecare data,iar pe esapament miroase foarte tare a benzina nearsa si fumul e ff negru.
Cu toate astea motorul porneste la sfert de cheie,nu se opreste in mers,nu da rateuri si se infige la drum.
Sonda de temperatura a apei de la termostat a fost masurata si este in parametrii normali.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
0740151240
In trecut-Vitara 3 usi 1,6-8v/1990
Acum-Vitara 5 usi 1,6-16 v/1997


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: August 23rd, 2017, 8:07 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10822
Location: tg-mures
salutare
-in primul rand furtunul de pe admisie tradeaza o instalatie gpl ce a fost pe masina odata
-gpl-ul distruge debitmetrele cu 3 fire(defectul se poate memora si in calculator,,arde check engine)
-gpl-ul uzeaza tare si diuzele injectoarelor cu efect complementar de marire a debitului(baga mai multa benzina/pisa/consuma mult si face fum negru)
-sonda lambda este utila mai ales cea cu 4 fire care are si rezistenta pt a intra mai repede in parametrii,se monteaza pe galeria de evacuare.(la iesire unde este o singura teava)
-surubul de aer suplimentar trebuie strans la maxim,poate fi si de acolo oscilatia,prea mult aer.
-incearca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura aer(mufa verde de pe galeria de admisie sa vezi daca nu merge mai bine)
-oscilatia relantiului tradeaza un aer fals pe la galeria de admisie sau un senzor de clapeta defect(sau prost reglat)
-am intalnit si delcouri care au luato razna ,dar mai rar(este scump si rar de gasit la dezmembrari,dar ar trebuii sa iei unul de teste in prima faza)

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: August 24th, 2017, 5:44 pm 
Offline
User avatar

Joined: August 11th, 2011, 6:47 pm
Posts: 98
Location: Targoviste
Masina a avut GPL,la fostul proprietar.
Am rezolvat oscilatia relantiului.S-a stabilizat la 1000 ture.
Am verificat suruburile de la admisie si erau slabite.Asa ca am dat jos admisia,am etanseizat cu solutie,le-am pus la loc si le-am strans bine.
Debitmetrul meu este cu trei fire.Cum pot sa il verific daca e in parametrii?
Injectoarele, banuiesc ca sunt foarte scumpe-noi,asa ca pot sa iau de la tine unele second-hand.Daca nu,de unde pot lua si cam cat costa?
Surubul de aer,cel rupt,este strans la maxim,dar vreau sa il schim,deci daca ai vreau sa cumpar.
Pe evacuare nu am gasit niciun loc de prindere a sondei.Am desfacut azi..si m-am uitat.Posibil sa nu fie galeria ei originala.
Ce pot sa fac?Ca sa ii pun o sonda Lambda,pe care vreau sa o cumpar?
Pune-mi si mie niste preturi,te rog!
Maine mai incerc sa vad cum pot sa scad turatia pe la 8-900 ture.
Multumesc foarte mult!

_________________
0740151240
In trecut-Vitara 3 usi 1,6-8v/1990
Acum-Vitara 5 usi 1,6-16 v/1997


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: August 24th, 2017, 5:55 pm 
Offline
User avatar

Joined: August 11th, 2011, 6:47 pm
Posts: 98
Location: Targoviste
Apropo de delco...De unde as putea sa iau unul de proba?Sau ..nu pot pune unul normal cu fisa centrala si sa ii pun bobina de inductie separat?Poate se gasesc mai usor si mai ieftin,daca merge asa....pus pe masina mea...

_________________
0740151240
In trecut-Vitara 3 usi 1,6-8v/1990
Acum-Vitara 5 usi 1,6-16 v/1997


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: August 24th, 2017, 7:49 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10822
Location: tg-mures
sa ma suni maine,am timp.
cum ai stabilizat relantiul? posteaza ca asta e rolul forumului,poate peste 2 zile mai are unul aceasi problema si ma scutesti de scris de 10 ori un lucru.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: August 25th, 2017, 6:09 am 
Offline
User avatar

Joined: August 11th, 2011, 6:47 pm
Posts: 98
Location: Targoviste
Asa cum am scris,dupa ce am gasit suruburile de la admisie slabite,am dat jos admisia,am etanseizat cu solutie de temperaturi inalte,am pus la loc si am strans bine suruburile si am constatat ca nu mai fluctueaza relantiul,deci...sigur tragea aer fals.
Pas cu pas o sa rezolv si restul problemelor.

_________________
0740151240
In trecut-Vitara 3 usi 1,6-8v/1990
Acum-Vitara 5 usi 1,6-16 v/1997


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: August 25th, 2017, 8:33 am 
Offline
User avatar

Joined: August 11th, 2011, 6:47 pm
Posts: 98
Location: Targoviste
Corectura
Suruburile de la corpul clapetei erau slabite,am dat jos,am etanseizat si am strans la loc.

_________________
0740151240
In trecut-Vitara 3 usi 1,6-8v/1990
Acum-Vitara 5 usi 1,6-16 v/1997


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: September 6th, 2017, 12:24 pm 
Offline
User avatar

Joined: August 11th, 2011, 6:47 pm
Posts: 98
Location: Targoviste
In primul rand,multumesc pentru ajutor,Soso!
Am schimbat injectoarele si rampa,singur de data asta si am pornit masina.Porneste la sfert de cheie,la drum merge foarte bine,motorul se aude rotund,nu galopeaza,dar tot mai scoate fum negru si merge supraalimentat,se simte miros de benzina nearsa,iar bujiile sunt afumate,nu ude.
M-am gandit ca poate am returul infundat.Am scos furtunul de la retur si a curs benzina,nu se ducea in rezervor.Am slabit busonul de la rezervor si am vazut ca are mare presiune in rezervor.Atunci s-a dus si benzina dupa retur in rezervor.L-am suflat,deci returul nu e infundat.Dar totusi,ma intreb...presiunea cea mare din rezervor ,nu cumva nu da voie benzinei dupa retur sa se intoarca?Nu cumva trebuie sa aiba o evacuare de gaze din rezervor?
Astept un sfat.Multumesc!

_________________
0740151240
In trecut-Vitara 3 usi 1,6-8v/1990
Acum-Vitara 5 usi 1,6-16 v/1997


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: September 6th, 2017, 12:26 pm 
Offline
User avatar

Joined: August 11th, 2011, 6:47 pm
Posts: 98
Location: Targoviste
Mai am de gaurit galeria de evacuare sa montez sonda Lambda...

_________________
0740151240
In trecut-Vitara 3 usi 1,6-8v/1990
Acum-Vitara 5 usi 1,6-16 v/1997


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

Board index » Masina mea Suzuki » Vitara


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr