Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Masina mea Suzuki » Vitara




Post new topic Reply to topic  [ 112 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next
Author Message
 Post subject: Re: Vitara baltareata
 Post Posted: April 11th, 2014, 4:05 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10740
Location: tg-mures
O sa primesti si mail,dar scriu si aici
-simeringul de la grup spre planetara se inlocuieste doar cu planetara scoasa,si se aseaza cu o bucsa de acelasi diametru sau un dorn mare,apoi se unge cu ulei sau vaselina partea de contact(NU SE UNGE CU ULEI PARTEA DE CONTACT CU CARCASA,PT CA ALUNECA SI IASA AFARA)
-Suruburile de la mrl-uri le pornesti cu o dalta si apoi le desfaci(iti pun in colet eu 12 suruburi noi)
-crucea de cardan ai STRICATO ( peste 50% din cei care inlocuiesc cruci de cardan nu le monteaza corect,adica ele nu se introduc CU CIOCANUL,orice lovitura de ciocan face sa sara rolelele cu ace si intra in capatul pastilei,de aceea NU MAI INTRA SIGURANTA CA AU CAZUT CATEVA ROLE IN CAPAT,prin urmare aceasta cruce de cardan va tine max 300km),nu dramatiza caci stiu service-uri meseriase care nu stiu sa inlocuiasca o cruce de cardan corect)
mai da un telefon seara dupa 8 sa te mai spovedesc(daca tot e sarbatoarea iertaciunilor) ;)

ca sa dau un exemplu astazi a parvenit masina primarului care a inlocuit saptamana trecuta rulmentul fata (la un nene mecanic) dupa 50km a sunat si aspus ca suna ceva tare pe fata.
rezultatul il vedeti in poze,rulment fata inlocuit prost(montat aiurea si a dus la un dezastru)
deci cam asa
-disc de frana sectionat
-placute frana distruse
-butuc roata distrus
-rulment distrus
-suport etrier distrus
-culisante etrier rupte


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vitara baltareata
 Post Posted: April 11th, 2014, 7:51 pm 
Offline

Joined: March 26th, 2014, 6:51 pm
Posts: 87
Location: Galati
Sarut mana Soso... am sa dau telefon dar te rog sa fii ingaduitor cu un biet electrician care incearca sa o faca pe mecanicul. Eu am banuit ca asta s-a intamplat cu acea cruce dar la cat merge eu cu fata cuplata e posibil sa ma tina 3000 de km nu doar 300 si in plus mai am una de rezerva ca doar am comandat doua. Treaba cu service-urile am patit-o de multe ori (piese schimbate degeaba, suruburi nestranse la suporti motor si roti, etc.) de aceea incerc sa imi repar masinile singur. Astazi am demontat pivotul de pe bascula si am bagat planetara cu tot cu fuzeta si pivot. Am sa inlocuiesc simeringul bolnav alta data. Am instalat directia noua si am reglat cat de cat unghiurile (cand termin tot am sa ma duc la service pt unghiuri). In reductor am inlocuit uleiul cu 2 litri de 85w90 iar in grupul fata am bagat 900 grame de 75w90 GL4 (am citit pe forum dar tot nu m-am lamurit exact unde trebuie GL4 si unde trebuie GL5). La urma am bagat lichid de frana DOT3 si am chemat un prieten sa ma ajute la aerisire. Dupa aerisire am montat rotile si a mancat jar pana seara tarziu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vitara baltareata
 Post Posted: April 12th, 2014, 6:23 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 20th, 2011, 10:36 am
Posts: 1664
Location: Slatina, OLT
GL4 trebuie in cutia de transfer (reductor) si in cutia de viteze manuala, la mecanisme cu elemente din metale galbejite (sincroane din bronz, lat din haur). GL 5 este pentru mecanisme hipoide (diferential) si contine aditivi pentru presiuni mari. Se fabrica si GL5 "yellow metal friendly", asta se poate pune si cutii de transfer sau viteze, cu conditia sa il si gasesti...Daca ai pus in reductor gl5, scoate-l si pune-l in diferential. Ti-am atasat pagina 116 din manual, ai acolo tipul, cantitatile si un grafic pentru alegerea vascozitatii. Pentru clima romaneza se potriveste cel mai bine 75W (vascozitate mai mica la rece).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
When people have trouble communicating, the least they can do is to shut up.
-- Tom Lehrer

0761 945 790 Cosmote
ym radasous


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vitara baltareata
 Post Posted: April 13th, 2014, 5:57 pm 
Offline

Joined: March 26th, 2014, 6:51 pm
Posts: 87
Location: Galati
Mersi Radasous. Ceea ce spui tu coincide si cu ce am gasit azi pe un alt topic:
citat
"motor- 4,2l(cu filtru nou)-10W40
cutie de viteze-2l(75w90-GL4)
cutia de transfer-2l(80w90 sau 75w90 GL4)
diferential fata-1l(80w90 GL5)
diferential spate-2,2l(80w90 GL5)" incheiat citatul
Uleiul o sa-l schimb cat mai repede posibil.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vitara baltareata
 Post Posted: May 22nd, 2014, 6:59 pm 
Offline

Joined: March 26th, 2014, 6:51 pm
Posts: 87
Location: Galati
Astazi am reusit sa ii acord putina atentie Suzetei. A primit curea distributie si intinzator noi, multumesc SOSO. Cele vechi nu pareau foarte uzate dar mai bine sa nu ma doara capul. Cureaua de la alternator este foarte uzata. Sper sa le inlocuiesc si pe cea de alternator si pe cea de servo cat de curand (aveti idee de ceva coduri pentru cele doua?). Am urmat pasii descrisi pe forum si nu am intampinat nici o problema. Am rezolvat problema cu faza scurta stanga (gasit firul intrerupt in manunchiul de fire la intrarea in compartimentul motor) si rezolvat problema proiectoarelor (inlocuit releu). Maine sper sa ajunga cauciucurile Grabber AT2 cumparate de la un coleg de forum.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vitara baltareata
 Post Posted: May 23rd, 2014, 4:03 am 
Offline
User avatar

Joined: September 6th, 2013, 9:55 am
Posts: 475
Location: Bucuresti
Nu vreau sa para critica, si imi cer scuze, dar daca tot ai schimbat distributia e pacat ca nu ai inlocuit si pompa de apa

_________________
Suzuki Vitara 1.6 16v 1996
Honda 919 RR 1998

tel:0726306790 - Laurentiu


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vitara baltareata
 Post Posted: May 23rd, 2014, 5:38 am 
Offline

Joined: March 26th, 2014, 6:51 pm
Posts: 87
Location: Galati
Nu o iau ca pe o critica Laurentiu. Distributia veche nu era uzata mai deloc si pompa de apa arata si ea foarte bine (nu joc nu zgomot etc.) si daca se strica in 2 ore dau distributia jos si schimb pompa. Cam asta a fost rationamentul din spatele deciziei de a nu schimba pompa.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vitara baltareata
 Post Posted: May 23rd, 2014, 5:23 pm 
Offline

Joined: March 26th, 2014, 6:51 pm
Posts: 87
Location: Galati
Astazi a primit cauciucurile promise. Le-am cumparat de la un coleg de pe forum si sunt exact ce imi trebuiau. I-am mai cumparat o alarma mai mult pentru a folosi telecomanda la deschis si inchis usile in loc de cheie. Maine incerc sa descalcesc schemele si sa o instalez.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vitara baltareata
 Post Posted: May 27th, 2014, 7:35 pm 
Offline

Joined: March 26th, 2014, 6:51 pm
Posts: 87
Location: Galati
I-am instalat telecomanda pentru centralizata si sunt foarte multumit. Azi m-am hotarat sa instalez rezervorul nou cumparat de la SOSO de vreo doua luni. Cand l-am demontat pe cel vechi am avut cateva surprize neplacute: recipientul de plastic pentru linia de vapori si acea bila de la intrarea in rezervor lipsesc. O sa instalez rezervorul nou asa cum este si o sa-l mai dau odata jos cand o sa am bila si recipientul de plastic.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vitara baltareata
 Post Posted: June 2nd, 2014, 6:58 pm 
Offline

Joined: March 26th, 2014, 6:51 pm
Posts: 87
Location: Galati
Astazi am reusit sa montez rezervoul nou. Iesirea rezervorului pentru linia de vapori am infundat-o cu o bucatica de furtun si un surub in cap pana am sa gasesc la dezmembrari recipientul din plastic. Am reparat indicatorul de combustibil (am apropiat pastila de carbune de rezistenta spiralata si curatat mufa oxidata), am refacut urechile putrede de rugina de la scutul rezervorului, am curatat si vopsit grupul spate. Rezultatul este ca nu mai miroase a combustibil in urma mea, dupa 20 de km am obtinut acel vestit "fass" la buson si acum sa vedem rezultatele consumului. Pentru cei care va plangeti de consum aflati ca a mea consuma si cand statea degaba cu motorul oprit (se evapora din benzina), asa ca se poate si mai rau.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 112 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Next

Board index » Masina mea Suzuki » Vitara


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr