Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Masina mea Suzuki » Vitara




Post new topic Reply to topic  [ 234 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Next
Author Message
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: June 16th, 2015, 3:41 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2119
Location: Topolog Jud. Tulcea
zilele trecute i am schimbat injectoarele cu altele second hand din cauza ca imi pornea mai greu cand era cald afara. nu inchideau bine. acum problema a fost rezolvata. le am cumparat de la o suzuki baleno 1.3 benzina 16v 1995, motor g13bb, cod: 195500-2400 Denso.

aveam de gand sa schimb si galeria de admisie care pe exterior parea fisurata.
am dat galeria mea jos si ce sa vad...surpriza, nu e fisurata, cred ca e din turnare ca mai sunt zone in care lasa impresia ca e fisurata.
am descoperit ca am garnitura de la galeria de admisie de tabla, deci nu imi fac probleme ca se strica prea curand.

cand am demontat clapeta de acceleratie am deteriorat garnitura de acolo, era batrana. am facut alta din clingherit subtire si vad ca e bine pana acum.

am mai facut o garnitura din cauciuc de camera si pentru termostat caci plangea putin pe acolo. are ceva? trebuie vre un cauciuc special?

din vina mea, ca nu am studiat bine de ce am nevoie, am cumparat o galerie de admisie si garnitura galerie de admisie cu care am ramas in plus pentru ca nu se potrivesc la mine si se pare ca nici nu am nevoie.

pentru cine este interesat de piese:
viewtopic.php?f=73&p=69116#p69116
viewtopic.php?f=38&p=69117#p69117


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: June 23rd, 2015, 8:44 am 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2119
Location: Topolog Jud. Tulcea
am reparat si aerul conditionat, am inlocuit condensatorul.
am gasit un releu langa boxa din spate, partea stanga, in portbagaj. are cineva idee de la ce poate sa fie?
mentionez ca am deja 3 sub bord, de pompa, lumini si inca unul.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: June 23rd, 2015, 10:26 am 
Offline
User avatar

Joined: March 20th, 2011, 10:36 am
Posts: 1664
Location: Slatina, OLT
Si la mine e releul ala si nu am descoperit ce e cu el. Presupun ca e de la dezaburire sau pentru remorca.

_________________
When people have trouble communicating, the least they can do is to shut up.
-- Tom Lehrer

0761 945 790 Cosmote
ym radasous


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: June 23rd, 2015, 8:49 pm 
Offline
Administrator

Joined: September 21st, 2010, 5:43 pm
Posts: 3446
Location: Oradea
Citesc de 10 ori si parca nu imi vine sa cred. Tu, Zaharel, bagi atatia bani in Vitara? Nu e o gluma? Si pe langa asta, tu, Zaharel, mesteresti la masina la A/C, injectoare etc? S-a intors lumea cu susul in jos.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: June 24th, 2015, 4:55 am 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2119
Location: Topolog Jud. Tulcea
Da nea Raul...se pare ca sunt putin tipicar...cam ca tine asa :))
Eu singur am mesterit la masina, am intrebat alte persoane unde nu am stiut. La incarcarea cu freon nu am participat pana acum.
Si am bagat ceva bani...550 de lei numai revizia de la A/C.

Ce sa zic...imi place sa stiu masina intr o stare cat mai buna. Sa nu ma lase in drum cand am nevoie de ea. Vara de obicei bag bani in ea, insa iarna, numai benzina.

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: June 24th, 2015, 4:36 pm 
Offline
Administrator

Joined: September 21st, 2010, 5:43 pm
Posts: 3446
Location: Oradea
De cand? Te stiu de cativa ani si erai pe principiul lasa ca merge si asa. Ma bucur sa citesc ca te murdaresti pe degetele :)


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: June 24th, 2015, 5:05 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2119
Location: Topolog Jud. Tulcea
de murdarit pe degete m as fi murdarit la orice ora, insa imi era frica sa nu stric ceva.
insa problema cea mai mare erau finantele, piese/teama sa nu stric alte piese, acum e ceva mai bine.
+ ca imi place mult mai mult vitara asta lunga, este mai practica, asadar in mintea mea prezinta un interes mai mare, cum ca merita mai multa atentie.
eu ti am zis si acum cativa ani ca sa ma angajezi la tine sa repar la masina, dar ti a fost frica de mine :lol:

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: July 3rd, 2015, 9:18 am 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2119
Location: Topolog Jud. Tulcea
si uite ca m am murdarit iara.
am schimbat garniturile de la canalele bujiilor. cele vechi erau aplatizate.

am observat ca am fire trase in compartimentul motor pentru senzor de oxigen cu incalzire, adica cu 4 fire. eu in prezent am unul cu 1 fir, fara incalzire. studiez cazul si daca pot monta unul cu 4 fire o sa il montez, iarna o sa prezinte un avantaj.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: July 18th, 2015, 2:57 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2119
Location: Topolog Jud. Tulcea
apropo de acest topic...cu calculatorul... viewtopic.php?f=57&t=5393&start=10

1 la mana...multumesc mult Soso pentru donatie.
am incercat calculatorul de la tine, nu porneste masina, nu imi bazaia releul de la pompa de benzina cu acest calculator.
asa ca am trecut la transplantat componente de la calculatorul tau la calculatorul meu.

asa era calculatorul meu... http://postimg.org/image/jwhabekqr/
acum are acele componente incercuite montate.

SCRIU SI EU CA M A CERTAT SOSO SI BINE MI A FACUT. CAND SE LUCREAZA LA CALCULATOR SE DEMONTEAZA AMBELE BORNE DE LA BATERIE.

am montat piesele, nu am stricat nimic, masina merge, nu am nici un check engine aprins. experimentul nu l am terminat pentru ca astept sa repar galeria de evacuare, am o fisura. sudura cu CO2 nu am in sat, ma descurc cu ce pot si eu. ieri am avut o tentativa esuata de reparare insa din cauza ca a mai fost sudata cu electrod bazic nu am terminat (am ramas fara electrozi de fonta).

PS: cand am demontat galeria de evacuare am observat ca am cardanul iesit din reductor. concluzia...intr un final a iesit. la multi km dupa ce am montat SL ul nu iesise. o sa urmeze in toamna flansa cardan si bascula.

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: July 30th, 2015, 9:04 am 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2119
Location: Topolog Jud. Tulcea
intr un final am sudat galeria de evacuare si am zis sa montez senzorul de oxigen cu 4 fire.
am schimbat si garnitura de la galeria de evacuare. nu a fost "perfect fit" insa a fost ok.

am facut legaturile electrice senzorului pe instalatia electrica originala a masinii si chiar inainte de a pune contactul am realizat ca e posibil sa existe diferente in circuit la ECU si pe partea din spate, ca doar e dublu circuit. asa ca m am uitat in poze si am vazut ca intradevar sunt diferente. de frica sa nu il stric pe al meu ECU(din lipsa componentelor) nu i am facut nici o proba la senzor conectat la instalatia electrica originala a masinii.

asa ca Raul...ai cobit bine cum ca renunt, de ce renunt? este vorba de o electronica fina si imi este frica ca pot strica circuitul calculatorului, la piesele de pe fata m am descurcat fara probleme, insa erau si mult mai mari in dimensiuni.
componentele lipsa de pe spatele ECU ului sunt cateva rezistente minuscule pe care eu nu le am + o alta rezistenta care la mine este intr un loc si la celalalt calculator este in alt loc.
pentru cine intereseaza poate sa se uite in poze si sa vada ca eu la ECU meu 57B10 nu am piesele: R934, R932, R935, iar R401 cu R402 sunt inversate. marcate cu negru.

asa ca in prezent am montat senzorul "pe direct". cele 4 fire ale acestuia insemnand la mine:
1. firul de semnal = firul de semnal al masinii
2. firul de "+" de la rezistenta senzorului = un "+" de la masina, de la motorasul stergatoarelor care functioneaza numai cand am contactul pus si cand este motorul pornit. am pus pe el o siguranta de 4A.
3+4. firul pe care se intoarce semnalul de la senzor si firul de "-" de la rezistenta senzorului = ambele la o masa pe masina.
facand ce am zis mai sus, functioneaza, varful senzorului se incalzeste. adica exact ceea ce urmaream.

nu am sesizat nici o schimbare in mersul motorului. teoretic trebuie sa se cunoasca la consumul de combustibil in special cand e frig afara. o sa revin cu detalii in timp.

legenda:
ECU= calculatorul masinii, 57B10= cod calculator masina mea fara management senzor oxigen cu 4 fire, 57B30= cod calculator cu management pentru senzor oxigen cu 4 fire.

si inca ceva...m a invatat si pe mine un alt mecanic sa scot furtunul care face legatura dintre capacul culbutori si tubul pe unde trage aer masina, inainte de clapeta de acceleratie ca sa nu se mai murdareasca\infunde clapeta de acceleratie. asa ca am obturat stutul de pe tubul de admisie, iar la cel de la capacul culbutori am pus un furtun mai lung si l am tras mai in spate. ATENTIE...a nu se infunda furtunul/stutul ce iese din capacul culbutori caci pe acolo ies gaze si altfel o sa face presiune...si sigur se strica ceva.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 234 posts ]  Go to page Previous  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Next

Board index » Masina mea Suzuki » Vitara


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr