Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Masina mea Suzuki » Vitara




Post new topic Reply to topic  [ 238 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Next
Author Message
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: June 14th, 2017, 3:00 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2127
Location: Topolog Jud. Tulcea
si da! uite ca mi am facut de lucru si am cofectionat un kit BL de 5.5cm, am vrut sa il fac de 5 insa a iesit putin mai mare.

am ales sa il fac singur ca sa vad daca sunt in stare, recomand totusi sa nu faceti asta, am reusit sa il fac la un pret mai mare decat daca l as fi cumparat + ca au fost si ceva batai din cap, singura inspiratie au fost pozele de pe internet, doar pozele, fara nici o dimensiune pe nicaieri.

ca si montaj, mult mai greu decat un SL, multe chestii de demontat, am reusit performanta sa descentrez caroseria la montaj si m a chinuit mult sa o pun la loc, a fost groaznic, nu cred ca as mai face asta si a II a oara :lol:

ce modificari am facut ulterior:
- ridicat bara fata si spate, acum sunt montate ca si cum nu s ar fi intamplat nimic.
- am prelungit maneta de la reductor si cutie, taiat + sudat teava, 5cm. la reductor trebuia mai putin si din cauza asta am schimbat si burduful cu altul mai mare
- coloana de directie, am demontat o si apoi am montat tot la loc, a culisat pe canelurile dinspre caseta de directie si a fost suficient
- am tras mai jos furtunul de la rezervor, cel ce se prinde in gatul de alimentare
- am indoit putin suportul canistrei de vapori, atingea in furtunul dintre termostat si radiator
- am ridicat tubulatura de admisie cu distantiere si suruburi mai lungi
- repozitionat furtunul de frana de la roata stanga fata, adica nu l am mai prins in suportul original deoarece la flexare maxima era cam tensionat
- repartitorul de frana din spatele rotii dreapta fata nu am reusit sa il prind bine, e prins in soricei, vad ca rezista

ca si sfaturi pentru cei care fac asta, demontati absolut tot, coloana directie, conducte frana, repartitor, tubulatura admisie, furtun gat rezervor, clipsuri conducte AC, radiator AC etc. in caz ca am uitat ceva.
mentionez asta pentru ca eu uitasem sa demontez coloana de directie.

in cazul meu a trebuit sa demontez (doar desprins din suport) si radiatorul de la AC si sa fiu atent la conductele de freon, se puteau strica usor daca nu le urmaream.
la montaj din cauza ca am sprijinit caroseria pe sasiu direct pe suruburile care ies din caroserie am rupt un surub care iesea din caroserie, era si ruginit, trebuie intarita zona si pus altul, momentan caroseria e in 7 prinderi.

materialul folosit pentru inaltare a fost de 60mm in diametru si ca sa mai maresc suprafata de contact am folosit saibe de metal de 70mm diametru, cate 2 la fiecare prindere, am folosit si eu ce am gasit.

inainte de BL am siliconat bine si capacul de la delcou, acum e bine, nu mai curge ulei deloc.
+ am si huse noi din imitatie de piele :lol:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: June 14th, 2017, 8:21 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10788
Location: tg-mures
si de aici inainte urmeaza o serie de intrebari,cat de curand.
felicitari pt munca depusa.
-din experienta nu recomand bodylift mai mare de 3 cm,mai ales daca se face offroad.
-diametrul bucselor sa nu fie mai mic de 8 cm(diametrul tampoanelor originale este 8 cm)
-suruburile de pe fata trebuie sa fie obligatoriu de duritate(eu folosesc suruburi de la chiulase) altfel se rup la primele flexari.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: June 14th, 2017, 9:00 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2127
Location: Topolog Jud. Tulcea
multumesc, deasemenea astept criticile si corectiile in caz ca am facut vre o prostie, nu de alta, dar nu vreau sa risc siguranta in trafic sau capacitatea de utilizare a tractiunii 4x4.

- da, bucsile le masurasem si intradevar erau de 80mm, nu am gasit materiale la asa diametru si m am multumit si cu 70mm. unii pe net cred ca au facut si cu diametru de 60mm, asta daca am inteles corect.
- suruburile au fost de duritate 8.8, am incercat prima data cu 10.9 insa nu m a primit nici un strungar cu ele, cica sunt prea tari, chiar si de cele 8.8 a zis ca sunt tari. am cautat strung la Constanta, cu scule inca.
suruburile de pe fata erau cu diametru de 14 si suruburile cu filet interior au fost suruburi de 18. le am luat mai mari ca sa aiba material sa lucreze.

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: June 23rd, 2017, 5:59 am 
Offline
Administrator

Joined: September 21st, 2010, 5:43 pm
Posts: 3448
Location: Oradea
Daca nu ai de lucru, iti faci. :)


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: June 23rd, 2017, 6:32 am 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2127
Location: Topolog Jud. Tulcea
Si inca ce...

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: July 4th, 2017, 7:25 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2127
Location: Topolog Jud. Tulcea
dupa cum spuneam, am stricat un suport de la caroserie si vreau sa il repar.

daca sudez o platbanda acolo cu un aparat de sudura clasic, inverter, risc sa porneasca rugina mai tare pe caroserie? sudez si vopsesc repede? sudez si dau cu un spray cu zinc?

ce sa fac ca sa nu ard caroseria din sudura?

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: July 4th, 2017, 8:20 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10788
Location: tg-mures
nu cred ca o sa reusesti,doar cu amperaj foarte mic.
va fi urat,inestetic si fara rezistenta,parerea mea ca e mai bine nituit decat cu electrod.

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: September 14th, 2017, 9:05 am 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2127
Location: Topolog Jud. Tulcea
am schimbat caloriferul de caldura de sub bord. singur, e de munca, dar nu foarte greu, nici la demontat nici la montat.
din cauza ca nu am gasit radiator aftermarket a trebuit sa il fac la comanda, l am facut la o firma din Brasov, Rom radiatoare, 200 de lei fara transport, cred ca e din alama facut. atat cam am stat cam o luna si ceva fara bord, am continuat sa circul asa.

cu ocazia asta am curatat si circuitul de racire inainte sa montez caloriferul, in ideea sa nu il infund de nou. am folosit o solutie speciala pentru asta de la Liqui Moli + sare de lamaie + calgon + clatiri multe, macar stiu ca am incercat. la final am folosit antigel hepu g12+ care este compatibil cu g11, g11 presupun ca se folosea la batranele noastre pe vremuri. am ales sa folosesc un antigel bun pentru ca am folosit antigel de duzina si vreau sa zic ca aveam "pamant" in vasul de expansiune.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: September 24th, 2017, 2:33 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2127
Location: Topolog Jud. Tulcea
ne pregatim de iarna, am pus carenaje pe spate. de la Soso, foarte faine sunt.
se monteaza usor si vin bine, daca o gandea si japonezul acum 25 de ani salva masina de multa rugina.
"coada" ramasa de la carenaje momentan o mai las, in loc de aparatori de noroi, pana ma incurca si o tai.

ma gandeam sa achizitionez si o sufa cinetica pentru recuperare. e ok una la 12tone? am gasit pe olx cam la putin peste 200 de lei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Suzuki Sake (Escudo)
 Post Posted: October 7th, 2017, 5:27 am 
Offline
User avatar

Joined: March 1st, 2011, 8:06 pm
Posts: 2127
Location: Topolog Jud. Tulcea
am o problema, sau cum imi place sa zic in cazul unui forum, avem o problema.

de 2 zile la prima cheie imi moare motorul, nu mai tine acel soc automat, turatia scade brusc, nu mai sta turata la 1800rpm si merge balbait pana se incalzeste putin, odata ce motorul s a incalzit putin merge mai bine, incalzit bine motorul merge perfect. motorul isi regleaza turatia in functie de sarcina, A/C , lumini...etc

la a IIA cheie incepe sa isi faca treaba soc ul si motorul sta mai turat, insa am impresia ca tot nu o face perfect.

eu banuiec valva de ceramica care controleaza cantitatea de aer cand este motorul rece, posibil totusi sa fie si valva ISC, eu vorbesc doar din informatiile pe care mi le ofera manualul.

ceva pareri mai avizate? ce sa fac? ce/cum sa exclud?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

_________________
In prezent: Suzuki Escudo LWB 1.6 16v 101 cp, 1993, RHD
In trecut: Vitara SWB 1.6 8v 80 cp, 1993, cabrio, injectie - stock


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 238 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Next

Board index » Masina mea Suzuki » Vitara


Who is online

Users browsing this forum: Jack_cj and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr