Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Masina mea Suzuki » Vitara




Post new topic Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Next
Author Message
 Post subject: Autobusul resiteanului.
 Post Posted: November 19th, 2013, 9:19 am 
Offline

Joined: December 24th, 2012, 1:09 pm
Posts: 107
Buna ziua. Deoarece doctor Soso a inceput ,,chirurgia" si terapia masinii, e necesara si o prezentare a acesteia. Este o Vitara in 4 usi, de 1,6, an 1994,volan pe partea corecta.Prezentarea va avea IV parti, primele 3 se vor regasi pe aici, ce-a de-a 4-a la ,,Lucrarile lui Soso".
Partea I sub titlu ,,Pe afara-i vopsit gardul..."
Attachment:
IMG_6148.JPG


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: November 19th, 2013, 9:29 am 
Offline

Joined: December 24th, 2012, 1:09 pm
Posts: 107
Partea II-a sub titlul ,,Inauntru-i leopardul"


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: November 19th, 2013, 9:32 am 
Offline
User avatar

Joined: September 6th, 2013, 9:55 am
Posts: 507
Location: Bucuresti
sa inteleg ca sub ea nu ai avut curaj sa te uiti? Oricum arata decent, nu avem ce sa facem astea sunt jucariile, trebuie sa ne obisnuim cu ideea de a avea masini "bio" degradabile :lol:

sa o stapanesti sanatos si multi km impreuna...sau coclauri

_________________
Suzuki Vitara 1.6 16v 1996
Honda 919 RR 1998

tel:0726306790 - Laurentiu


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: November 19th, 2013, 9:42 am 
Offline

Joined: December 24th, 2012, 1:09 pm
Posts: 107
Partea III-a: Sub titlul:,,chirurgie plastica"
Attachment:
IMG_6266.JPG


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: November 19th, 2013, 10:01 am 
Offline

Joined: December 24th, 2012, 1:09 pm
Posts: 107
Continuare 1 Partea III-a sub titlul ,,gipsul"


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: November 19th, 2013, 10:12 am 
Offline

Joined: December 24th, 2012, 1:09 pm
Posts: 107
Continuare 2 Partea III-a sub titlul ,,salonul de machiaj"
Attachment:
IMG_6306.JPG


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: November 19th, 2013, 10:19 am 
Offline

Joined: December 24th, 2012, 1:09 pm
Posts: 107
Partea a IV-a tocmai a debutat la ,,Lucrarile lui Soso".
Tuturor,sanatate la maxim.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: September 28th, 2014, 4:12 pm 
Offline

Joined: December 24th, 2012, 1:09 pm
Posts: 107
Buna seara. Autobusul a trecut de primii 10.000 Km.de cand a iesit de pe mainile(de aur) ale doctorului Soso.Urmeaza schimbul de ulei+filtru +motorflush-ul acela de spalare.Constatari:
1.De cand am luat-o de la Tg.Mures nu m-am mai dat jos de pe ea;
2.N-am treaba cu lipsa confortului-zdruncinaturi(probabil fiind mai obisnuit cu tractoarele datorita profesiei);
3.Cam la o luna -o luna jumatate -fac un drum mai lung, cam 500 Km dus-intors-nu ma simt obosit;
4.Desi are butelie mare de gaz, incape in masina foarte mult bagaj-de asemenea si pe portbagajul de deasupra;
5.In aprilie am facut plinul de benzina-inca mai este cam un sfert de rezervor;
6.Consumul de gaz:media observatiilor:11,72l/100Km;Cel mai mare consum 12,58l/100Km, cel mai mic consum 11,04; distanta monitorizata 3.661Km cu un consum total de 429,07 litri gaz;distanta monitorizata reprezinta 36,16% din cei peste 10.000Km parcursi, deci statistic suficient de relevant.Tipul de traseu parcurs 80% asfalt, 20% off-road.Consumurile au fost fireste mai mari cand s-a facut si ceva off-road sau la mers exclusiv in oras, si mai mici la drum intins-unde eu nu trec de 90 km/ora.Maximul de incarcare la pompa a fost de 44,45 litri gaz.Dupa aprinderea lied-ului rosu de avertizare golire butelie mai fac pe gaz inca 60-65 Km, dupa care trece de tot pe benzina emitind si 3 beep-uri de anuntare.Ulterior, la fiecare pornire,beep-urile se repeta,in momentul in care instalatia incearca sa treaca pe gaz-pana la alimentarea cu gaz. Pretul de cost a fost in medie de 0.36 lei/Km, la un pret de 3,09 lei/litru gaz.Fac aceasta monitorizare nu pentru evidenta economica ci pentru ca un consum constant in conditii constante imi arata, ca masina functioneaza in parametri normali. In postarea urmatoare citeva observatii despre consumul de ulei+alte observatii.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: September 28th, 2014, 4:58 pm 
Offline
Administrator
User avatar

Joined: September 21st, 2010, 8:09 pm
Posts: 10817
Location: tg-mures
ma bucur ca nu ati avut probleme tehnice.
sper sa rezolvati repede si bine suportul basculei spate (treaba de tinichigiu)

_________________
0751246474
0766246474
sorin_salagean@yahoo.com -mail & mess
http://www.facebook.com/#!/Vitara4x4ro
sfaturi tehnice,piese NOI suzuki(vitara,jimny,samurai)
kituri de suspensie, body-lift,scuturi.
bucse poliuretan de vitara,samurai,jimny


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post Posted: September 28th, 2014, 5:52 pm 
Offline

Joined: December 24th, 2012, 1:09 pm
Posts: 107
Incidentul: la intoarcerea dintr-o scurta calatorie de sambata,la un viraj mai strans la stanga ,s-a auzit un trosnet spre spate.Initial am zis ca-i zgomotul blocantului, desi zgomotul a fost mai puternic. Am mai mers 15 km si la un alt viraj la stanga, zgomotul s-a repetat,desi am fost mai atent la abordarea virajului. Ulterior,masina a inceput sa aiba si o glisare de spate la fiecare schimbare de viteza,si la fiecare turare mai pronuntata. Am inspectat eu masina, dar fiind si noapte, neavind nici expertiza necesara, n-am reusit sa ma lamuresc. Cu atentie,cu viteza mica, lumini de avarie,si cu ajutorul lui Dumnezeu, am ajuns la Resita. Am parcat, am descarcat bagajele si am sunat la Soso, care ca de obicei, a dat un diagnostic corect si mi-a spus si ce sa fac mai departe.Ca sa n-o mai lungesc,s-a desprins partial din sudura suportul basculei dreapta spate de pe sasiu.(cred ca asta este formularea tehnica). Dimineata, ducind masina spre un loc drept(plan) ,sa incep operatiunile recomandate de Soso, pana cand am parcat, suportul basculei s-a rupt cu totul, roata dreapta spate s-a dus pana in bara(spoilerul) din spate, cardanul spate a iesit din grup si gata.Noroc ca eram chiar pe locul ales pentru lucru.L-am sunat din nou pe Soso care m-a pus la munca,respectiv: am ridicat complet masina pe capre,am dat jos complet cardanul spate, l-am inspectat la caneluri(OK), m-am uitat la canelurile axului din reductor(OK), am adus bascula la pozitie,am legat-o cu sirma de 4mm de vreo 3 ori, am trecut si o bucata de bara striata de 18 prin sasiu si suportul basculei,am legat-o bine(zic eu) si pe asta de sasiu, am cuplat MRL-urile,tractiunea fata, si am adus-o cu atentie in parcare. Cred ca vineri intra la tinichigerie, dar nu doar pentru aceasta reparatie, ci trebuie sa inspecteze tinichigiul toate punctele de prindere de pe sasiu si caroserie pentru a fi intarite si rasintarite.Pentru ca, dupa inca o revizie la Tirgu Mures(anul acesta, sau la inceputul anului urmator) masina trebuie sa fie pregatita pentru drumuri mai lungi, de 800-1000Km la o tura.Il rog pe Soso, daca considera necesar, sa atentioneze colegii de pe forum despre acest tip de probleme,dar mai ales despre consecintele ulterioare acestor evenimente.Multumesc.
Tuturor, sanatate la maxim!


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Next

Board index » Masina mea Suzuki » Vitara


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Localized by Maël Soucaze © 2010 phpBB.fr